مجری خبر ساز!



مجری تلویزیون, مجری خبر ساز, مجری نابینا

 

یکی از شبکه های تلویزیونی کره جنوبی برای این که از مزایای مالیاتی بر خوردار شود، یک فرد نابینا را گزارشگر خبری خود کرد، همین مساله موجب خبر ساز شدن وی شده است.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از شبکه بی بی سی فارسی؛ یک شبکه تلویزیونی در کره جنوبی از فردی نابینا برای گزارش اخبار خود استفاده کرده که همین امر موجب شد تا وی به یک چهره خبر ساز تبدیل شود.

 

«لی چانگ هو» که فردی است نابینا، به استخدام یک شبکه تلویزیونی در کره جنوبی درآمده و از این پس مردم اخبار خود را از زبان او می شنوند، وی که 27 سال سن دارد می بایست روزانه 5 دقیقه اخبار را به کمک خط بریل بخواند.

 

بر اساس گزارش بی بی سی؛ طبق قوانین استخدامی کره جنوبی، شرکت هایی که بیش از 50 کارمند دارند می توانند با به کارگیری معلولین مالیات کمتری بپردازند.

 

لی چانگ در مصاحبه با بی بی سی گفته است: «چند ماه اول اجرا، بعضی ها به من گفتند از این که ممکن بود دچار اشتباه شوی نگران بودیم و بیشتر از اینکه به اخبار توجه کنیم به خودت توجه داشتیم.»

 

وی همچنین افزود: «من فقط روزی 5 دقیقه خبر می خوانم اما امیدوارم این کارم راهی برای بقیه معلولین باز کرده باشد و به آنها امید بدهد.»... /jamnews.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------