آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

قسمت هشتم «شوق پرواز»



 

قسمت هشتم «شوق پرواز»

 

با پخش قسمت هشتم از سریال تلویزیونی «شوق پرواز»، مخاطبان این سریال تلویزیونی همچنان شاهد حضور پررنگ ملیحه حكمت همسر عباس بابایی در داستان خواهند بود.

به گزارش فارس ، در این قسمت از سریال كه فردا پخش می شود، سریال در ادامه روایت قصه در قسمت قبلی، به روایت آشنایی بیشتر مسعود (با بازی كوروش تهامی) با خانم حكمت (با بازی افسانه بایگان) همسر عباس بابایی می پردازد.

این آشنایی سبب می شود تا مسعود با تحقیقات لیلی درخصوص شهید بابایی بیشتر آشنا شود و كار تحقیقی و پژوهشی همسرش را ادامه دهد.در بخش دیگری از این سریال، داستان به سال های دهه ۵۰ می رود كه در آن عباس بابایی مامور به خدمت در پایگاه هوایی دزفول می شود. این موضوع بر تصمیم ملیحه (با بازی الهام حمیدی) برای پاسخ دادن به خواستگاری عباس تاثیر می گذارد و ماجراهایی را در داستان به دنبال خود می آورد.

همچنین در آستانه پخش قسمت هشتم سریال شوق پرواز، بخش های «شخصیت شناسی»، «نظرهای مخاطبان» و «گالری» سایت اختصاصی این سریال تلویزیونی راه اندازی شد.در بخش شخصیت شناسی، مطالب متنوع و گوناگونی درخصوص زندگی شهید عباس بابایی قرار داده شده كه مخاطبان با مطالعه آن می توانند به شناخت بهتری از این شخصیت دست پیدا كنند.بخش «گالری» نیز اختصاص به نمایش عكس های سریال دارد كه به شكلی مجزا و قسمت به قسمت، روی سایت قرار داده شده است..... / خبرگزارى فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------