استخری و قریشی سوار "کالسکه" می شوند



 

استخری و قریشی سوار

 

فیلم سینمایی "کالسکه" به کارگردانی آرش معیریان و بازی شاهرخ استخری و سحر قریشی به زودی در تهران کلید می خورد.

محسن وزیری تهیه کننده این فیلم سینمایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: پیش از این قرار بود فیلم سینمایی "خانه کنار دریا" به کارگردانی آرش معیریان را در شمال کشور تهیه کنم اما به دلیل سرد شدن هوا ساخت این فیلم به تعویق افتاد و فیلم سینمایی "کالسکه" جایگزین آن شد.

وی افزود: نویسنده "کالسکه" آرش اسد است و علی روئین تن بازنویسی آن را برعهده دارد که تا آخر هفته بازنویسی نهایی به پایان می رسد. تا کنون حضور شاهرخ استخری و سحر قریشی برای بازی در این فیلم سینمایی قطعی شده است. بقیه بازیگران نیز به زودی مشخص می شوند.

وزیری ادامه داد: این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است و فیلمبرداری آن اواخر دی ماه در تهران آغاز می شود. عوامل پشت دوربین نیز همان عوامل فیلم "خانه کنار دریا" هستند که در این فیلم نیز با ما همکاری می کنند.

تاکنون حضور مجتبی رحیمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک اخوان مدیر صدابرداری، مهرنوش الفتی طراح صحنه، مسعود افشار طراح گریم و اکبر اصفهانی عکاس مشخص شده است. تدوین این فیلم سینمایی را آرش معیریان انجام می دهد.

آرش معیریان فیلم های سینمایی "کما"، "شارلاتان"، "چپ دست"، "آنکه دریا می رود"، "احضار شدگان" و... را در کارنامه دارد.... / خبرگزارى مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------