آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

استقبال از دومین جشنواره تجسمی فجر



 

 

 

 

در حالی كه هنوز چند روز به پایان زمان ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تجسمی فجر مانده، تاكنون بیشتر از ۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.



به گزارش ایسنا،مسعود زنده روح كرمانی، دبیر اجرایی دومین جشنواره تجسمی فجر با اعلام این خبر گفت: در این دوره نسبت به دوره قبل شاهد حضور گسترده‌تر و چشمگیرتر هنرمندان ایرانی و خارجی بودیم تا جایی كه چند روز مانده به پایان زمان ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تجسمی فجر نزدیك به ۶ هزار اثر به این جشنواره رسیده است و انتظار داریم كه این تعداد بیشتر هم شود.



وی ادامه داد: برای داوری بخش كاریكاتور دو داور خارجی حضور خواهند داشت كه حضور ریس تیك هرنال معروف به «آرس» از كوبا و یك داور تركیه‌ای تاكنون قطعی شده است.



زنده‌روح كرمانی تأكید كرد: در حال حاضر روزهای پایانی دریافت آثار را می‌گذرانیم و بیشترین استقبال در كاریكاتور و نقاشی بوده است. در بخش كاریكاتور كه تنها بخش بین‌الملل امسال جشنواره است، تاكنون هنرمندان ۷۴ كشور، آثار خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال كرده‌اند.


جشنواره در رشته‌های نقاشی، مجسمه‌سازی، سفال و سرامیك، نگارگری، خوشنویسی، عكاسی، كاریكاتور و بخش مقالات برگزار می‌شود كه رشته نگارگری با زیرشاخه‌های تذهیب، تشعیر، گل و مرغ، نقاشی ایرانی و رشته خوشنویسی با زیرشاخه‌های نستعلیق، شكسته‌نستعلیق، نسخ، ثلث و خط‌نقاشی خواهد بود. همچنین در همه رشته‌ها موضوع آثار آزاد بوده و تنها در رشته عكاسی آثار باید با موضوع اقوام ایرانی به دبیرخانه ارسال شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------