آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگران سریال مسیر انحرافی



مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

سریال مسیر انحرافی:

 

سریال مسیر انحرافی را بهرنگ توفیقی كارگردانی كرده است. این سریال 13 قسمتی از امشب ساعت 20:45 به صورت شبانه مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

 

داستان این سریال در یك جزیره ناشناخته اتفاق می‌افتد؛ به این ترتیب كه دانشمندی قصد دارد یكی از هواپیماهای ایرانی را كه سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به ‌سوی آنجا كشانده و با آزمایش‌های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد.

 

در این میان، هواپیمای مسافربری كه از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می‌كند به شكل كاملاً اتفاقی در مسیر جزیره قرار می‌گیرد و دانشمند به خیال آن‌كه این همان هواپیمای مورد نظر است، با ایجاد اختلال در سیستم ناوبری هواپیما، باعث می‌شود هواپیما در جزیره سقوط كند.

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

حالا افرادی به اشتباه در جریان آزمایش‌ها قرار می‌گیرند. آنها جامعه‌ای كوچك تشكیل می‌دهند و تلاش می‌كنند در كنار یكدیگر راهی برای فرار از جزیره بیابند.

 

در این سریال سحر ولدبیگی و نیما فلاح نقش زن و شوهری را بازی می‌كنند كه مسافر هواپیما هستند. ساعد هدایتی یك شخصیت سیاسی است و علی كاظمی نقش محافظ او را ایفا می‌كند.

 

شقایق دهقان و پوریا پورسرخ زن و شوهر هستند و عزت‌الله مهرآوران هم نقش یك روان‌شناس را بازی می‌كند. فرزاد حسنی با گریمی متفاوت در نقش عارف ساتور ظاهر شده است. او انسانی ظاهر الصلاح است كه پشت پرده كارهای غیرقانونی انجام می‌دهد.

 

این طور كه پیداست كارگردان شخصیت‌های مختلفی از آدم‌های اجتماع را در این سریال گرد هم آورده و می‌خواهد در یك جزیره روابط انسانی بین این آدم‌ها را نشان دهد.

 

تصویربرداری بخش‌های مربوط به جزیره در منطقه جنگلی خجیر واقع در انتهای اتوبان شهید بابایی صورت گرفته است. بخش‌های داخل هواپیما نیز در نمایشگاه هوایی، فرودگاه امام (ره) و مهرآباد تصویربرداری شده است.

 

این سریال پیش‌تولید طولانی داشته است و گروه برای اجرای جلوه‌های ویژه این كار وقت و توان زیادی صرف كرده‌اند، به عنوان مثال ساخت دكور هواپیما سه ماه طول كشیده و همچنین صحنه سقوط هواپیما بسیار واقعی از آب درآمده است.

 

پوریا پورسرخ، شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، سپند امیرسلیمانی، اكرم محمدی، نادر سلیمانی، عزت‌الله مهرآوران، محمد شیری، ساعد هدایتی، علی كاظمی، پرستو گلستانی، مرجان سپهری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا كریمی، مریم مقبلی، محبوب اوین، آزاده قوام و كمند امیرسلیمانی از جمله بازیگرانی هستند كه در این سریال نقش‌آفرینی كرده‌اند.

 

سریال مسیر انحرافی در سایت‌های اینترنتی به لاست ایرانی مشهور شده است. این در حالی است كه دست‌اندركاران سریال اعلام كرده‌اند كه این دو كار ارتباطی با هم ندارند و فقط موضوع سقوط هواپیما در یك مكان ناشناخته در هر دوی آن‌ها مشترك است، ضمن این كه مسیر انحرافی بر خلاف لاست لحن و فضایی كمدی دارد.

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

جامعه بازیگران معروف

كارگردان مسیر انحرافی می‌گوید: تصویربرداری این سریال اواسط پاییز سال گذشته كلید خورد و گروه تا اواخر اسفندماه مشغول كار بودند. با این حساب همه كارها با دقت و وسواس انجام شده و در این سریال از شتاب‌زدگی‌های رایج خبری نیست.

 

بهرنگ توفیقی، در توضیح طولانی شدن روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: زمان پیش‌تولید پنج ماه طول كشید. من دوست دارم 60 درصد زمان ساخت سریال صرف پیش‌تولید شود. در حوزه جلوه‌های ویژه صحنه‌هایی می‌بینید كه تا به حال در سریال‌های ما تجربه نشده است. در دو قسمت اول سقوط هواپیما را داریم كه ساختن مدلش كار بسیار سختی بود. من برای درآوردن این صحنه‌ها خیلی اشتیاق داشتم. الان هم از محصول نهایی كار راضی ام. بعضی از صحنه‌های ما صحنه‌های اكشن هستند كه خیلی زمان برایشان صرف كردیم. تك تك پس‌زمینه‌ها،‌ با حركات هواپیما كه از پیش طراحی شده،‌ تصویربرداری شده است.

 

وی همچنین با اشاره به تعداد زیاد بازیگران «مسیر انحرافی» تاكید كرد:‌ این تعداد بازیگر كار را سخت می‌كند. وقتی قصه‌ای را تعریف می‌كنیم كه بازیگران زیادی در آن هستند‌، قطعا هم به تمركز بیشتری نیاز داریم؛ ولی ما نمی‌توانستیم از تعداد بازیگران كم كنیم چون برای تشكیل این جامعه كوچك نیاز به حضور تك‌ تك این شخصیت‌ها داشتیم.

 

توفیقی درباره انتخاب فرزاد حسنی برای بازی در مسیر انحرافی گفت:‌ او جزو نقاط قوت این سریال است. ما به یك شخصیت زبان‌باز نیاز داشتیم و فردی كه قدرت بیان بالایی داشته باشد. فرزاد حسنی چون دنیای واژگان وسیعی دارد توانست این نقش را به خوبی بازی كند.

این كارگردان درباره گونه و لحن سریالش گفت: اجازه بدهید بعد از پخش سریال درباره لحن آن حرف بزنیم. من دوست دارم از سریالم به عنوان یك كمدی اجتماعی یاد شود. هر چند صحنه‌های آغازین ما كاملا اكشن است؛ اما در این سریال بیشتر به مسائل روز جامعه نگاه شده است.

 

او درباره تغییر زمان پخش سریال از تعطیلات نوروز به اكنون گفت: اگر قرار باشد كاری دیده شود و مردم به آن توجه كنند، این اتفاق خواهد افتاد. پخش در ایام نوروز محاسن و معایبی دارد. ممكن است به خاطر تراكم سریال‌های نوروزی یك سریال دیده نشود. با این حال خوشحالم كه زمان پخش سریالم خیلی عقب نیفتاد.

 

بهرنگ توفیقی تاكنون تله‌‌فیلم‌های آماده‌باش، شرق بهشت، تا فردا و گور به گور را كارگردانی كرده است.

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

بهنوش بختیاری در نقش مهمانداری با لهجه

بهنوش بختیاری درباره نقشش در سریال مسیر انحرافی به مهر گفت: من در این سریال نقش مهماندار هواپیما را بازی می‌كنم كه خصوصیات منحصر به فردی دارد. شاید اگر كار جدی بود، این خصوصیات را به او اضافه نمی‌كردم؛ اما به دلیل این‌كه كار كمدی است و تمام ایران بیننده آن هستند مجبور بودم چاشنی‌هایی به شخصیت او بیفزایم.

 

وی افزود: شخصیت من از آن مهماندارهایی كه همیشه دیده‌ایم و خیلی اتو كشیده و مرتب و منظم هستند، نیست. این شخصیت فردی بسیار منفعت طلب و احساساتی است، چاپلوسی می‌كند و البته بنا به توانایی‌هایش در جزیره به دیگران كمك بسیاری می‌كند، چرا كه می‌تواند كار همه را راه بیندازد.

 

بختیاری درباره تلاش برای ایفای متفاوت نقش‌ها تصریح كرد: این شخصیت لهجه دارد. من بالاخره بهنوش بختیاری هستم؛ اما در اینجا سعی كردم صدایم را عوض كنم، لباسم عوض شده، روی لهجه‌ام خیلی كار كرده‌ام. همیشه این حرف به من زده می‌شود كه خودت را تكرار می‌كنی در حالی كه من تنها كسی هستم كه در میان خانم‌ها تمام تلاشم را می‌كنم كه نقش‌هایم با هم فرق داشته باشد.

 

مسیر انحرافی را زامیاد سعدوندیان و آرش عباسی نوشته‌اند و تهیه‌كنندگی آن را محمد هاشمی اصل برعهده داشته است.

منبع: /

parsafun

jamejamonline.ir

 

ازدست ندهید:

تجربه مجموعه اي مانند "مسير انحرافي" در خواب هم تكرار نمي شود

تصاویر سریال مسیر انحرافی

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی


 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

 

مسیر انحرافی,بازیگران مسیر انحرافی,آهنگ مسیر انحرافی

بازیگران سریال مسیر انحرافی

 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------