جزئیات دوازدهمین ماه عسل علیخانی/ تیتراژها به چه کسانی سپرده شده اند؟



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,علیخانی

احسان علیخانی امسال در حالی دوازدهمین ماه عسل خود را روانه آنتن میکند که برنامه امسال تفاوت های چشمگیری با سنوات قبل دارد. 

به گزارش فارس، ماه عسل 96 در حالی جمعه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که احسان علیخانی به همراه تیمش پیش تولید این پروژه را از پاییز 95 آغاز کردند و از فروردین کار دکوپاژ روی سوژه‌های نهایی شده آغاز شده است. در 30 روز گذشته نیز گروه تولید تولید آیتم‌ها را به سرانجام رساندند و گروه تدوین کار‌های پایانی ادیت بسته‌های تولیدی ماه عسل را در روزهای پایانی از سرمی‌گذراند.

 

به گزارش فارس بدنه اصلی گروه سوژه یابی ماه عسل همان تیم سال گذشته هستند که سوژه‌های قابل بررسی را از صافی‌های متعدد رد کردند و درنهایت با تایید احسان علیخانی به جمع‌بندی رسیدند.

 

 سبک زندگی و توجه به اتفاقات تازه دراجتماع از محورهایی است که گفته می‌شود علیخانی در جلسات هسته اصلی اتاق فکر برنامه روی آن تاکید ویژه‌ای داشته است. برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان مذهبی ، حقوقی ، اجتماعی و روان‌شناسی و گپ و گفت با صاحب‌نظران فعال اجتماعی و به کارگیری از چند نیروی متخصص رسانه در جلسات اتاق فکر اتفاقاتی است که در دستور کار تیم ماه عسل 96 در پیش‌تولید قرار گرفته بود.

 

صحنه امسال صحنه وسیعی است که  استفاده‌های بدیع از نور در پلاتوهای متفاوت نکته‌ای‌ست که پیمان قانع سعی کرده در طراحی دکور ماه عسل 96 به آن توجهی خاص داشته باشد. گفته می شود اتفاقات خاصی در دکور و حتی شکل تصویربرداری امسال رخ می‌دهد که باید منتظر بمانیم و در اولین قسمت شاهد آن باشیم.

 

اما یکی از موضوعاتی که هرسال پیش از پخش «ماه عسل» کنجکاوی برانگیز است تیتراژ برنامه است و از آنجایی که هرساله چهره‌های شاخصی تیتراژ این برنامه را خواندند یکی از سوالات اصلی مخاطبان قبل از پخش اولین قسمت همین موضوع است. بنا به اخباری که به دست آوردیم امسال یک چهره جوان تیتراژ پایانی برنامه و یک چهره شناخته شده مسئولیت خواندن تیتراژ ابتدایی را برعهده دارد.

 

همچنین در سال 96 احسان علیخانی ؛ طراح ماه عسل قصد دارد تا از اغلب استان‌های کشور و حتی روستاها هم سوژه دعوت کند و صندلی این برنامه راوی قصه های همه مردم از اقصی نقاط کشور باشد. همچنین آیتم‌های تولیدی امسال از نقاط مختلف ایران است و پراکندگی جغرافیایی سوژه‌هایی که گویا قرار است پا به این صحنه بگذارند از ویژگی‌های اصلی این برنامه خواهد شد.

 

قصه محور بودن هم شاخصه دیگری است که شنیده‌ایم در دستور کار تیم تولید برای ماه عسل 96 قرار گرفته است و باید دید آیا روایت های این برنامه در دوازدهمین سال می‌تواند مخاطبان اصلی این برنامه را کماکان بیننده پروپاقرص خود نگه دارد یا نه؟!

 

از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی های اصلی "ماه عسل" است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی روبات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده است . همچنین «ماه عسل 96» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

 

ماه عسل در شرایطی وارد دوازدهمین سال پخش خود می شود که تنها برنامه تلویزیون در ماه مبارک رمضان است که توانسته در سنوات مختلف روی آنتن برود و تبدیل به یک برند تلویزیونی بشود. این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی مطابق هرسال ویژه برنامه افطار شبکه سه محسوب و ساعت 19 پخش و امسال نیز یک روز قبل تر از آغاز ماه رمضان به پیشواز ماه مبارک می رود

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------