همسر عارف لرستانی امشب به شبکه ۲ می‌آید



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , عارف لرستانی

پانزدهمین برنامه «ماه تمام»، امشب، 20 خرداد میزبان حمید خندان (خواننده)، محمدرضا هدایتی (بازیگر) و الهام ناصری (همسر مرحوم عارف لرستانی) خواهد شد.

 به گزارش خبرآنلاین، در برنامه «ماه تمام» امشب، علاوه بر محمدرضا هدایتی بازیگر و همسر مرحوم عارف لرستانی، حمید خندان از خوانندگان نسل جوان کشورمان حضور خواهد داشت. او ترانه‌هایی همچون «بزن بارون»، «عاشق شدم» و ... را در کارنامه کاری خویش دارد.

 

در بخش دعوت از هنرمندان، این برنامه میزبان محمدرضا هدایتی خواهد بود. محمدرضا هدایتی متولد چابهار در سیستان و بلوچستان است که از دوران کودکی به تئاتر روی آورده است.

 

او خرداد سال ۷۴ به تهران آمد و در انتشارات مرغ آمین مشغول به کار شد. سال ۱۳۷۷ یک تئاتر به نام «گوریل پشمالو» اثر یوجین اونیل را با اکبر زنجانپور کار کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۸ اولین همکاری خود را با مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی «ببخشید شما» تجربه کرد.

 

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به کارگردانی یک فیلم کوتاه با نام برخورد کوتاه اشاره کرد. او صدا پیشه عروسک پسر عمه‌زا در مجموعه کلاه قرمزی هم هست که یک کار عروسکی کلاسیک پرطرفدار در ایران محسوب می‌شود.

 

در بخش جاودانه‌ها، این برنامه میزبان الهام ناصری (همسر مرحوم عارف لرستانی) است. همسر این هنرمند جوان کشورمان در این برنامه حضور خواهند داشت تا درخصوص همسرشان و زندگی کوتاهی که با ایشان داشتند، مطالبی را بیان کنند. قرار است در این برنامه نشان جاودانگی عارف لرستانی به همسر ایشان اهدا شود.

 

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت 23:30 به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرح امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود.

 

اجرای این برنامه را عبدالله روا و الهه پیامی به عهده دارند. گلچینی از این برنامه هم با یک روز تأخیر ساعت ۹ صبح از شبکه دو پخش می‌شود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------