آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگر ممنوع‌التصویر تلویزیون مهمان امشب «ماه تمام»



  ااخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,برنامه ماه تما

بابک گرمچی، خالق شاهنامه فردوسی به ابعاد 143 متر در برج میلاد امشب به همراه محمود بصیری و نیما نکیسا مهمان برنامه «ماه تمام» شبکه دو می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شانزدهمین برنامه «ماه تمام» امشب 21 خرداد میزبان نیما نکیسا (خواننده)، محمود بصیری (بازیگر) و بابک گرمچی (هنرمند چاپ و گرافیک) خواهد بود.

 

نيما نكيسا هنرمند و ورزشكاری كه هميشه بدون حاشيه به فعاليتهای ورزشی و هنری ادامه داده در يك خانواده ورزشی به دنيا آمده است و در روزهايی كه در اوج فوتبال بود به سراغ خوانندگی رفت و علت آن علاقه اش به هنر موسیقی بود. از این خواننده جوان کشورمان، آلبومهای «خدا كنه بارون بياد» و «هستم» منتشر شده است.

 

در بخش دعوت از هنرمندان، این برنامه میزبان محمود بصیری خواهد بود. نخستین کار این پیشکسوت در تئاتر، بازی در نمایش «ترن شیکاگو» در سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز بود. او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۲ با نقش کوتاهی در فیلم «زنها فرشته‌اند» به کارگردانی «اسماعیل پورسعید» آغاز کرد و سپس فعالیت هنری اش را به عنوان بدلکار در برخی فیلمهای دیگر ادامه داد. از به یادماندنی ترین نقشهای محمود بصیری در تلویزیون می توان به سریال‌های «آرایشگاه زیبا»، «هتل»، «کتابفروشی هدهد» و فیلم‌های «دستفروش»، «مهریه بی‌بی» و ... اشاره کرد.

 

در بخش جاودانه ها، این برنامه میزبان استاد بابک گرمچی (هنرمند چاپ و گرافیک) است.

 

استاد بابک گرمچی که به عنوان طراح گرافیک سالها در بزرگترین رویدادهای هنری حضور داشته به عنوان متخصص چاپ دستی هنرمندی چیره دست شناخته شده است. او به مدت چهار دوره برگزیده صنعت چاپ بوده و در کارنامه فعالیتهای خود علاوه بر برگزاری نمایشگاه های انفرادی داخلی و خارجی، ۲۷ سال مدرس و خالق آثار هنری به وسیله چاپ های هنری بوده است.

 

این هنرمند برجسته شانزده سال گذشته را به کار با مس و مینا پرداخته و تجربه های موفق او در این زمینه باعث شد تا دست به طراحی و اجرای شاهنامه فردوسی به ابعاد ۱۴۳ متر مربع در برج میلاد بزند که یکی از آثار ارزنده کشور محسوب می شود.

 

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت 23:30 به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود.

 

اجرای این برنامه را عبدالله روا و الهه پیامی به عهده دارند. گلچینی از این برنامه هم با یک روز تأخیر ساعت ۹ صبح از شبکه دو پخش می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------