آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رضا میرکریمی داور جشنواره فیلم مسکو شد



   اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,میرکریمی

رضا میرکریمی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از چهار داور بخش اصلی رقابتی جشنواره مسکو انتخاب شد.

 به گزارش خبرآنلاین، رضا میرکریمی در کنار آلبرت سرا نویسنده و کارگردان اسپانیایی، یورن جان دونر کارگردان و تهیه‌کننده از فنلاند و اورنلا موتی بازیگر ایتالیایی، چهار داور بخش رقابتی اصلی سی‌ونهمین دوره جشنواره مسکو هستند.

 

فیلم «دختر» آخرین ساخته میرکریمی اولین نمایش خود را در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و در هفت بخش نامزد جایزه شد و در اولین حضور بین‌المللی‌اش در جشنواره فیلم مسکو نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی) را نیز از این رویداد سینمایی از آن خود کرد.

 

این فیلم همچنین تاکنون جایزه بهترین بازیگر مرد (فرهاد اصلانی) جشنواره باتومی گرجستان، جوایز بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره گوا در کشور هند، جوایز بهترین فیلم و بازیگر مرد جشنواره فیلم داکا در کشور بنگلادش و همچنین چهار جایزه از جمله جایزه بزرگ و جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین‌المللی عشق در مُنس بلژیک کسب کرده است.

 

جشنواره فیلم مسکو در بخش‌های رقابتی بین‌الملل، مستند و کوتاه و چندین بخش غیررقابتی از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ ژوئن (یکم تا هشتم تیرماه) در کشور روسیه برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------