آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

واکنش رامبد جوان به حواشی شب گذشته «خندوانه»/ عکس



رامبد جوان در واکنش به حواشی برنامه شب گذشته «خندوانه» نوشت: «من شب گذشته رامبد «خندوانه» نبودم، بلکه در نقش سرگروه تیم خود بودم و وظیفه‌ام حمایت از اعضای گروه بود.»

 به گزارش  خبرآنلاین، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» که شب گذشته یکشنبه 21 خرداد در بخش خنداننده شو این برنامه از گروه خود حمایت کرد و از حضار که باید رای می‌دادند درخواست کرد که به یک شرکت کننده از گروه او و اشکان خطیبی رای دهند، در زمان رای‌گیری حضار این درخواست جوان را اجرا کردند. این رفتار جوان واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

 

جوان درباره این رفتار خود نوشت: «سلام عزيزان. نكته‌اى رو با هم مرور كنيم.

 

ما در طول عمر و زندگيمون نقش‌هاى مختلفى ايفا مى‌كنيم و در هر كدوم قواعد مختلفى رو بايد رعايت كنيم كه قطعا توضيحش لزومى نداره و براى هممون مفهومه.

 

بنابراين من به عنوان سازنده «خندوانه» وظايفى دارم كه تا به حال به كمك كل گروه «خندوانه» و حمايت و هدايت شما سعى كردم رعايتشون كنم.

 

و البته به عنوان سرگروه يك گروه هم وظايفى دارم كه تا آخرين لحظه بايد سعى كنم از پس اجزاء و قواعدش بربيام. يكى از اين قواعد حمايت كردنه.

 

مى‌فهمم كه ديشب نسبت به حذف بابك و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضين و اين حق مسلم و بديهى شماست و از اونجا كه خندوانه رو تا به حال حمايت كردين و هميشه به من مهر و انرژى دادين، توقع نداشتين من خارج از قاعده رامبد «خندوانه» عمل كنم، ولى لطفا فراموش نكنين كه در موقعيت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بديهيمه كه از تيمم حمايت كنم حتى به اندازه خرج كردن خودم و اين يعنى رعايت كردن قاعده بازى و مسابقه. پس همينه كه جذابش مى كنه و باعث مى شه شما سر من فرياد بزنين و البته كلى هم فحش بدين(كه من هم به روم نميارم و مثل هميشه خودم رو رفيق شما مى دونم) پس:

 

١-شما با تمام عصبانيتتون خوشگل‌تر و جذاب‌ترين و اين نشون مى‌ده كه «خندوانه» و خنداننده شو رو دوست دارين. ولى زياد هم طولش ندين كه براى سلامتيمون ضرر داره.

 

٢-بابك رفاهى به خندوانه خواهد اومد و براى هممون اجرا خواهد كرد (به عنوان كمدين و نه در مسابقه)

 

٣-اگر موقعيت مشابهى پيش بياد باز هم از گروهم حمايت خواهم كرد.

 

٤-دوستتون دارم.

 

٥-اگر قواعد يه بازى و مسابقه رو رعايت نكنيم خيلى لوس مى‌شه.

 

٦-خيلى مخلصم.»

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------