داریوش مهرجویی: کیارستمی به من گفت بدنم را حسابی شخم زدند



  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,عباس کیارستمی

در مراسم سالگرد درگذشت عباس کیارستمی که عصر امروز برگزار شد، یادداشت داریوش مهرجویی در باره سه ماه آخر زندگی این فیلمساز سرشناس ایرانی خوانده شد.

 به گزارش خبرآنلاین، مراسم رسمی سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، به همت خانواده این هنرمند، عصر امروز (چهارشنبه ۱۴ تیر) در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

در این مراسم، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت و هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، لیلی گلستان، همایون ارشادی و... حضور داشتند.

 

در بخشی از این مراسم، یادداشت داریوش مهرجویی که در مراسم حاضر نبود قرائت شد.

 

در متن مهرجویی آمده بود: «در این روزهای داغ تیرماه و سالروز عباس کیارستمی عزیز بار دیگر درگذشت یار و همراه دیرینه‌ام را به خانواده و دوستان و هواداران این مرد بزرگ سینما و هنر ایران تسلیت می‌گویم. هرچند هنوز بعد از گذشت یک سال نتوانسته‌ام مرگ مظلومانه و غافلگیرانه او را باور کنم.

 

در حال حاضر فقط در انتظار نتیجه پرونده پزشکی عباس عزیز هستم و از وزیر محترم بهداشت پاسخی دقیق و روشن می‌خواهم. چرا، چگونه و چه کسانی باعث غفلت شدند؟ و آیا از چنین سهل‌انگاری بزرگی در حق یکی از سرمایه‌های ملی کشورمان، می‌شود چشم پوشید؟

 

سه بار او را شکافتند و بیهوش کردند و سه ماه زجر کشید... هرگز آخرین حرف‌هایش را فراموش نمی‌کنم: بدن مرا حسابی شخم زدند.»

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------