سحر قریشی:نقشی متفاوت از من خواهید دید/ منوچهر هادی: از سینمای مستقل حمایت کنید



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر گفت: نقش بسیار متفاوتی در فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» دارم و امیدوارم این تغییر ژانر مورد پسند مردم قرار گیرد. 

به گزارش فارس، عصر روز چهارشنبه 14 تیرماه دیدار و اکران مردمی فیلم کارگر ساده نیازمندیم با حضور عوامل فیلم برگزار گردید. این دیدار با حضور عوامل فیلم آقایان منوچهر هادی , سید ابراهیم عامریان (کارگردان و تهیه کننده)و خانم ها سحر قریشی و یکتا ناصر از ساعت 19 الی 22 در پردیس سینمایی کوروش برگزار گردید.

 

در این دیدار که همزمان با اولین روز از اکران عمومی فیلم برگزار شد پس از گرفتن عکس های یادگاری و پاسخ به ابراز محبت مردم نوبت به اکران فیلم رسید که در ابتدا عوامل فیلم چند کلامی با مخاطبان به گفتگو پرداختند. در این سخنان منوچهر هادی کارگردان فیلم با تاکید بر حمایت از سینمای مستقل گفت: امیدواریم با این فیلم بتوانیم نظر سرمایه گذاران و بخش خصوصی را برای حرکت در مسیر تولید هر چه افزون تر ژانر اجتماعی در کنار دیگر موضوعات را جلب کنیم و این امر محقق نمی شود مگر با حمایت شما مردم که نقش موثری در رونق سینمای ایران دارا هستید. در ادامه یکتا ناصر ضمن تشکر از سید ابراهیم عامریان سرمایه گذار فیلم مردم را به دیدن فیلمی متفاوت در ژانر اجتماعی دعوت کرد. سحر قریشی نیز با تشکر از حضور مردم از نقش بسیار متفاوت خود در این فیلم نسبت به تمام کارهای سال ها پیشین خود گفت و ابراز امیدواری کرد این تغییر ژانر او در انتخاب نقش هایش که شروعش با یک کارگر ساده نیازمند می باشد مورد پسند مردم واقع گردد.

 

خلاصه داستان های فیلم:

- قدم در مغازه رحمت شاگردی می کند و عاشق مونس دختر رحمت است. پس از مرگ رحمت جهان از موقعیت استفاده می کند و دختر 16 ساله رحمت در ازای طلبش از مادرش خواستگاری می کند، قدم از این بابت عصبانی می شود و ...

 

- بعضیا فکر می‌کنن همه چیو با پول می‌تونن بخرن… ومی‌خرن… متأسفانه! 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------