اکران فیلم برادران محمودی در ترکیه



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,فیلم رفتن

فیلم سینمایی «رفتن» برادران محمودی که ماه گذشته بطور همزمان در فستیوال‌های بین‌المللی فیلم «مونیخ» آلمان و «شانگهای» چین حضور داشته بزودی در ترکیه اکران خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم، قرار داد اکران آن به تازگی توسط پخش‌کننده بین المللی فیلم شرکت فرانسوی  «دریم لب» به مدیریت نسرین میرشب با طرف ترکی به امضا رسیده و به زودی متریال لازم برای اکران در اختیار خریدار ترکیه‌ای قرار خواهد گرفت.

 

دوسال پیش هم همین خریدار ترک فیلم سینمایی «چند مترمکعب عشق» برادران محمودی نماینده سینمای افغانستان در اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را در ترکیه اکران کرده است.  

 

در یک سال گذشته فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت تقدیر ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگری از فستیوال بین‌المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است. 

 

فیلم سینمایی «رفتن» در افغانستان آمریکا و بلژیک اکران شده است و فیلم تا امروز فرصت نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرده است. 

 

«رفتن» که در یکسال گذشته سی و پنج حضور بین المللی داشته است، توسط شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب عرضه‌ی بین‌المللی شده است.

 

«رفتن» قصه‌ی فرشته و نبی قصه‌ی عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود، قصه‌ی عشقی که از همه چیز غیر از  معشوق  رنج می‌بیند، رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی درد مهاجرت.

 

فیلم «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان است. 

 

بازیگران:رضا احمدی  – فرشته حسینی – بهرنگ علوی – نازنین بیاتی- مسعود میرطاهری – سینا سهیلی – محفوظ محمودی- افشین اخلاقی – بشیر احمد و شمس لنگرودی هستند.

 

نویسنده: جمشید محمودی – بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، صدابردار: محمدرضا حبیبی، طراح صحنه و لباس امیر حسین باباییان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان مشاور تهیه‌کننده و تولید ارشاد محمودی، موسیقی سهند مهدی زاده، مدیر تولید علیرضا باقربیگی، دستیار و برنامه‌ریز امید علیازی.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------