تمهیدات ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه نمایشگاه کتاب



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی, نمایشگاه  کتاب

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: جلسه مدیریت پیشگیری بحران به منظور تمهیدات ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه نمایشگاه تشکیل شد.

 به گزارش ایلنا، حسین صفری با اشاره به تشکیل جلسه روز گذشته ستاد مدیریت پیشگیری بحران اعلام کرد: با توجه به روزهای پُر ازدحام نمایشگاه جلسه‌ای به منظور هماهنگی تمامی بخش‌های ایمنی، امداد و حمل و نقل عمومی جهت کنترل بار ترافیکی و نظارت دقیق بر غرفه‌های داخلی اعم از غرفه‌های غذایی و بهداشتی خدمات ویژه برگزار شد.

 

صفری اظهار کرد: طی این جلسه مقرر شد روزهای پنجشنبه و جمعه نیروهای بیشتر و با نظارت دقیق‌تر بر امور مرتبط نمایشگاه اقدامات لازم را پیگیری می‌‌کنند.

 

رئیس کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب با اشاره به محوریت جلسه پیرامون مدیریت پیشگیری بحران بیان کرد: در این جلسه نمایندگانی از اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، نمایندگان مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و راهبر و دانشگاه بهشتی حضور داشتند.

 

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------