«شکار انسان» در ونیز



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,جشنواره فیلم ونیز

با اضافه شدن سه فیلم، فهرست فیلم‌های حاضر در هفتادوچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تکمیل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «جان وو» کارگردان سرشناس چینی، جدیدترین ساخته‌اش را با عنوان «شکار انسان» در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند.

 

این سینماگر چینی سال‌ها پس از ساخت اولین فیلمش، مجددا به ژانر هیجانی و جنایی بازگشته است و فیلم او که بازسازی یک فیلم ژاپنی کلاسیک محصول ۱۹۷۶ است درباره قاتل تحت تعقیب چینی در ژاپن است.

 

«جان وو» که پیش از این با فیلم‌های «فردایی بهتر» و «تغییر چهره» در جشنواره ونیز حضور داشته و از چهره‌های مورد علاقه جشنواره محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۰ جایزه شیر طلایی جشنواره ونیز را به پاس یک عمر دستاورد سینمایی دریافت کرد.

 

«آندره سگر» کارگردان ایتالیایی که ساخت فیلم‌هایی چون «شان لی و شاعر» و «اولین برف» را در کارنامه سینمایی دارد امسال با فیلم «ترتیب چیزها» را در بخش نمایش‌های ویژه ونیز خواهد داشت. داستان این فیلم درباره پلیسی جوان است که مسئول کنترل سیل مهاجرانی است که برای انجام یک ماموریت دشوار به کشور لیبی سفر می‌کنند.

 

«معمای ژان روش در تورین» ساخته مشترک «مارکو دی کاستری»، «پائولو فاوارو» و «دنیله پیانکیولا» که ماجراهای پشت ساخت فیلم «معما» در سال ۱۹۸۸ می‌پردازد در بخش کلاسیک ونیز به روی پرده خواهد رفت.

 

هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز از ۳۰ اوت تا ۹ سپتامبر (۸ تا ۱۸ شهریورماه) در ایتالیا برگزار می‌شود و امسال «آنت بنینگ»، بازیگر آمریکایی به‌عنوان اولین زن در ۱۱ سال اخیر، در راس هیات داوران بخش رقابتی جشنواره ونیز قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------