آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

اوقات خوش سارق معروف بانک به تلخی کشیده شد+عکس



فیلم سینمایی "اوقات خوش" به کارگردانی مشترک "بنی و جاش سفدی" 11 آگوست 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "اوقات خوش" به کارگردانی مشترک "بنی و جاش سفدی" 11 آگوست 2017 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

اوقات خوش یک فیلم در سبک جنایی بوده که  برای رقابت در بخش نخل طلا هفتادمین جشنواره فیلم کن انتخاب شده است.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,فیلم سینمایی اوقات خوش

 

"رونالد برانستین" و "جاش سفدی" نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و ساخت این فیلم را کمپانی "الورا پیکچرز" بر عهده دارد.

 

ان فیلم داستان یک سارق بانک است که در حین سرقت از بانک مرکزی شهر خود دچار حوادث عجیبی می‌شود. در انتها وی متوجه حضور یک جاسوس در گروه خود می‌شود.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,فیلم سینمایی اوقات خوش

 

"رابرت پتینسون"، بنی سفدی، تالی وبوستر، جنیفر جیسون، برخاد عبدی و پیتر عبدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن و جنایی به ایفای نقش می پردازند.

 

پتینسون بازیگر مطرح سینمای هالیوود که پیش از این با فیلم "گرگ و میش" به یک چهره هالیوودی تبدیل شده امسال در چند اثر به ایفای نقش پرداخته که از جمله آنها می‌توان به گمشده در شهر اوز، زندگی خوب و دمسل اشاره کرد.

 

از دیگر پروژه‌های مستقل این تیم کارگردانی می‌توان به "بابا لنگ‌دراز" که در فستیوال کن سال ۲۰۰۹ و فستیوال ساندنس سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد؛ فیلم مستند "لنی کوک" که درباره یک بازیکن بسکتبال دبیرستانی بود و در ترایبکا و ونیز و همچنین در شبکه شوتایم به نمایش درآمد؛ و در نهایت اولین ساخته آن‌ها یعنی «لذت مورد سرقت واقع شدن» که در فستیوال اس‌اکس‌اس‌دبلیوی سال ۲۰۰۸ پیش‌نمایش شد و همچنین در بخش دوهفته کارگردانان کن هم نشان داده شد اشاره کرد.

 

پتینسون بعد از نقش‌آفرینی‌اش در مجموعه فیلم‌های خون‌آشامی محبوب «گرگ و میش» حالا بیشتر تمرکز خود را روی نقش‌های مستقل جالب متمرکز کرده است. او از آن موقع با کارگردانان شناخته‌شده‌ای از جمله دیوید میکود در فیلم «عیار»، دیوید کرونن‌برگ در فیلم‌های «جهانشهر» و «نقشه ستاره‌ها» و ورنر هرتزوگ در فیلم «ملکه صحرا» همکاری کرده است. از فیلم‌های آینده او هم می‌توان از «کودکی یک رهبر» و «شهر گمشده زی» با سینا میلر و چارلی هانام نام برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------