بعضی‌ها دوست ندارند حال مردم خوب باشد



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,فیلم اکسیدان

حامد محمدی با ابراز خوشحالی از نمایش فیلم «اکسیدان» در اهواز خطاب به مخاطبان خود گفت: برخی اصولا با خنده مخالف هستند و ممنونم که با توجه به نبود امکان نمایش این فیلم در ۹۰ سالن سینمای حوزه هنری، از آن حمایت می‌کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی«اکسیدان»، روز گذشته ۳ شهریور ماه، جواد عزتی و حامد محمدی بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «اکسیدان» از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با مخاطبان سینما ساحل اهواز به دیدن این فیلم نشستند.

 

در این اکران مردمی جواد عزتی گفت: خوشحالم که فیلم را با شما می بینم چون اهواز یکی از شهرهای مورد علاقه من است که خاطرات خوبی از این شهر دارم و امیدوارم از فیلم هم لذت برده باشید.

 

او با تشکر از حمایت مردم از سینما ادامه داد: طبعا بسیاری از مردم هنوز فیلم را ندیده‌اند و منتظر نسخه شبکه نمایش خانگی «اکسیدان» هستند. از طرف ما به اطرافیانتان که منتظر سی دی فیلم هستند بگویید منتظر نباشند چون در سینما فیلم دیگری است و چند دقیقه‌ای برای نمایش خانگی کوتاه خواهد شد.

 

حامد محمدی نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی نیز گفت: من هم خوشحالم که فیلم را با شما می‌بینم و فکر می‌کنم امروز در بهترین شهر جهانم.

 

او ادامه داد: تلاش کردیم دو ساعت حالتان را خوب کنیم. هر چند سختی‌های زیادی متحمل شدیم و البته نمی خواهم از ناراحتی و فشارهای این مدت برایتان بگویم، اما برخی دوست ندارند مردم حالشان خوب باشد و تفریح کنند و اصولا با خنده مخالف هستند. فیلم ما در سینماهای حوزه هنری تحریم شده است و در ۹۰ سالن حوزه هنری امکان نمایش فیلم نیست پس ممنونم که در این شرایط از فیلم حمایت می کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------