وقتی جرج کلونی دروغ‌های هالیوود را افشا می‌کند



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,جرج کلونی

جرج کلونی برخلاف تصویر زیبا و بی‌نقصی که هالیوود از سبک زندگی آمریکایی دهه 50 میلادی در حومه شهرها نشان می‌دهد، در فیلم تازه‌اش با طنزی تلخ به موضوع تعصبات نژادی، آن دوران را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرآنلاین، «سابربیکن»(Suburbicon) فیلمی به کارگردانی جرج کلونی و بازی جولین مور و مت دیمن است. داستان فیلم در شهری به نام سابربیکن روی می‌دهد که با زنجیره‌ای از جنایات سورئال و واکنش خشن اهالی از همسایه شدن با یک خانواده سیاه‌پوست از رویای آمریکایی برمی‌خیزد.

 

«سابربیکن» نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده است. جرج کلونی در نشست خبری پس از نمایش فیلم در جشنواره با اشاره به تاریخ برده‌داری و نژادپرستی در آمریکا گفت: «در این فیلم می‌بینیم که ما هیچ گاه مشکلاتمان را با موضوع نژادپرستی به شکل کامل حل نکرده‌ایم.»

 

مت دیمن نیز به خشونت‌های ماه پیش در شارلوتسویل اشاره کرد و گفت: «مشکلاتی که در این فیلم به آن‌ها اشاره می‌شود، حل نشده است و تا زمانی که صادقانه به اشتباهات گذشته اعتراف نکنیم، حل نمی‌شوند.» او در فیلم نقش شخصیتی به نام گاردنر را بازی می‌کند. در «سابربیکن» زندگی گاردنر در اثر تنش‌های بیرونی تیره می‌شود. جولین مور در فیلم دو نقش بازی می‌کند. خواهرانی دوقلو که یکی از آن‌ها همسر گاردنر است.

 

فیلمنامه «سابربیکن» اثر برادران مشهور کوئن است.

 

کلونی باور دارد که فیلم «سابربیکن» بازتاب دهنده خشم عمیقی جاری در آمریکا است و البته تاکید کرد فیلم ارتباطی به دونالد ترامپ و سیاست‌های او ندارد. او در این باره گفت: «مردم خشمگین هستند، خیلی از ما خشمگین هستیم، از خودمان عصبانی هستیم، عصبانی از مسیری که کشور می‌رود، عصبانی از مسیری که دنیا پیش گرفته است.»

 

در این نشست یکی از حاضران از کلونی پرسید دوست داری رییس‌جمهور بعدی آمریکا باشی. کلونی در پاسخ به شوخی گفت: «به نظر جالب می‌رسه! بگذارید اینطور بگویم، هر کسی رییس‌جمهور بعدی باشد خوب است، فقط هر چه زودتر بشود.»

 

کلونی بیش از همه در عالم سینما به عنوان بازیگر شناخته می‌شود اما در در جایگاه کارگردان به غیر از «سابربیکن» فیلم «مردان یادمان‌ها» را در کارنامه دارد که سال 2014 روی پرده سینما رفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------