آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مخاطب در سوژه‌های برنامه ورود کرد



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی , برنامه نگی که نگفتی

تهیه‌کننده برنامه "نگی که نگفتی" می‌گوید: از هفته ابتدایی برنامه، موضوعات ما بر اساس تحقیقات اتاق فکر شکل و در اختیار نویسندگان برنامه قرار می‌گرفت اما کم کم مخاطب با ما همراه شد و در سوژه‌های برنامه نیز ورود کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از چالش‌های مرسوم این روزها در زندگی شهرنشینی به خصوص در کلان شهرها فرهنگ آپارتمان‌نشینی است.

 

برنامه "نگی که نگفتی" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی که با اجرای ژیلا صادقی شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت٢١ روی آنتن شبکه دو می‌رود این هفته از فرهنگ آپارتمان نشینی و چالش هایی که خانواده‌های مختلف با آن دست به گریبان هستند صحبت می‌کند.

 

مجتبی احمدی، تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در این باره میگوید: از هفته ابتدایی برنامه موضوعات ما بر اساس تحقیقات اتاق فکر شکل و در اختیار نویسندگان برنامه قرار می‌گرفت اما کم کم مخاطب با ما همراه شد و در سوژه های برنامه نیز ورود کرد؛ طوری که هر هفته سیلی از پیامک‌ها و درخواست‌ها داریم که موضوعاتی را به ما پیشنهاد می‌دهند.

 

احمدی ادامه می دهد: نکته جالب اینکه مخاطب ما امروز با ساختار و لحن برنامه به خوبی آشناست و دقیقا بر همان اساس از ما شوخی با مسائل مختلف را طلب میکند. بعضا دیده شده گاهی که ما با توجه به مختصات و ژانر موضوع مان اگر فضای جدیدی را ترسیم کنیم فورا واکنش نشان میدهند و خواستار ارائه دلیل از ما هستند. این نشان از فاصله نزدیک مخاطب با برنامه است که بایستی آن را به فال نیک بگیریم.

 

تهیه کننده برنامه بچه‌های مردم درباره موضوع هفته جدید برنامه "نگی که نگفتی" میگوید: این هفته به سراغ فرهنگ آپارتمان نشینی رفتیم و قرار است این موضوع جدی را که اتفاقا گاهی کارش به ناکجاآباد می‌کشد با لحن طنز و جدی بررسی کنیم. از رفتار، اخلاق، برخورد، ادبیات و ... گرفته تا پرداخت به موقع شارژ، استفاده از پارکینگ و آلودگی‌های صوتی و سرقت اینترنت موضوعات ما در هفته پیش‌رو است.

 

احمدی در پایان گفت: به دنبال ایجاد اشتراک فرهنگی در میان همشهریان و همسایگان در ساختمان ها هستیم چرا که متاسفانه معضل از جایی شروع می شود که قرار است چند خانواده با چند فرهنگ متفاوت در کنار هم روزگار سپری کنند، افرادی که ادبیات خودشان را دارند، تعریف خودشان را از زندگی آپارتمان نشینی دارند و قطعا سخت با شرایط کنار می آیند.

 

برنامه نگی که نگفتی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی این هفته از یکشنبه تا سه شنبه (با توجه به تعطیلی روز عید غدیر) حوالی ساعت ٢١ روی آنتن شبکه ٢ می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------