ساخت یک سریال درباره محیط زیست از مهر ماه



   اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,شبکه‌های تلویزیونی

سریال «زندگی از نو» که با موضوع محیط زیست در حال پیش تولید است، طبق پیش‌بینی اعلام شده مهر ماه کلید خواهد خورد.

تهیه‌کننده مجموعه «زندگی از نو» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موضوع این سریال بیان کرد: دغدغه من محیط زیست است. ما همیشه محیط زیست را لوکس می‌بینیم و توجهی هم به آن نداریم. ما حرف‌های شعاری در این سریال درباره محیط زیست نخواهیم زد.

 

مهدی شفیعی درباره لوکیشن مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اظهار کرد: لوکیشن این مجموعه تلویزیونی یکی از شهرهای شمال کشور خواهد بود. ما به چهار شهر شمالی برای انتخاب لوکیشن سفر کردیم و هر کدام از این مکان‌ها برای ما ویژگی خاص خود را دارند. ما باید بررسی کنیم که کدام محل با ویژگی که دارد برای سریال ما مناسب است تا بتوانیم لوکیشن نهایی را انتخاب کنیم.

 

تهیه‌کننده مجموعه «زندگی از نو» با اشاره به بازیگران این مجموعه بیان کرد: بازیگران این مجموعه تلویزیونی قطعی انتخاب نشده‌اند و تا ۱۰ روز آینده بازیگران مشخص خواهند شد. ما مذاکره خود را با برخی بازیگران شروع کردیم و در حال ترکیب نهایی بازیگران هستیم. بعضی از بازیگران مورد نظر ما چهره و برخی هم بازیگر تئاتر هستند. همچنین از بازیگران محلی هم در این کار استفاده خواهیم کرد. زمانی که به ترکیب نهایی مناسب برسیم بازیگران را اعلام می‌کنیم.

 

او درباره داستان مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو» اظهار کرد: این مجموعه درباره زوج جوانی است که از آلودگی تهران خسته می‌شوند و برای زندگی به شمال کشور می‌روند و در این شهر برای آن‌ها ماجراهایی پیش می‌آید.

 

مهدی شفیعی در پایان گفت: سریال ۲۶ قسمتی «زندگی از نو» به کارگردانی کاوه سجاد حسینی طبق پیش بینی اعلام شده مهر ماه کلید خواهد خورد و از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------