پیمان یوسفی ممنوع التصویر نشده است / کار غیرحرفه ای آقای گزارشگر



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,پیمان یوسفی

معاون سیما درباره شایعه ممنوع‌التصویری پیمان یوسفی گفت: پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه‌ای که در آن کار می‌کنند مطالب‌شان را بیان کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «هاتف» درباره برنامه «هفت» اظهار کرد: سرپرستی تیم هفت را ناصر کریمان مدیرگروه اجتماعی شبکه سه بر عهده دارد و بعد از دهه اول محرم درباره این برنامه نتیجه‌گیری خواهیم کرد.

 

وی درباره گزینه‌های احتمالی مطرح شده برای مجری‌‌گری این برنامه، بیان کرد: هر اسمی که به عنوان کاندیدای اجرا مطرح شود صددرصد حذف خواهد شد. مهدی کرم پور حذف می‌شود چرا که اگر کسی به کار تیمی وارد نباشد قواعد کار تیمی را برهم می‌زند.

 

معاون سیما در ادامه در حاشیه بازدید امروز خود، درباره شایعه ممنوع‌التصویری پیمان یوسفی گفت: پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده است، با این حال ما به دوستان مجری خود توصیه کرده‌ایم که بر اساس مصالح ملی و شبکه و برنامه‌ای که در آن کار می‌کنند مطالب‌شان را بیان کنند. پیمان یوسفی کار غیرحرفه‌ای انجام داد اما اینگونه نبود که ممنوع‌التصویر شده باشد.

 

میرباقری همچنین درباره فصل جدید برنامه «خندوانه» افزود:‌ این برنامه بعد از ماه محرم و صفر به تولید خواهد رسید و بلافاصله بعد از ضبط و تولید برنامه در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد.

 

وی در پایان با اعلام خبری مبنی بر پخش سریال «سرزمین کهن» خاطرنشان کرد: انشالله این سریال در فصل پاییز روی آنتن خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------