آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«سینما یک» ضرغامی فردا شب روی آنتن می‌رود



 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,ضرغامی در سینما یک

برنامه «سینما یک» با حضور سید عزت الله ضرغامی که قرار بود دو هفته پیش از شبکه یک سیما پخش شود و بنا به دلایلی متوقف شده بود، فردا شب ـ‌ سی‌ام شهریور ماه ـ روی آنتن خواهد رفت.

غلامعباس فاضلی، منتقد و نویسنده سینمایی و تهیه‌کننده و مجری «سینما یک» در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پس از گذشت دو هفته از حاشیه‌هایی که برای پخش «سینما یک» با حضور مهندس عزت الله ضرغامی پیش آمده بود، بالاخره برنامه‌ای که ایشان مهمان آن بودند و  فیلم انتخابی‌شان را نقد و بررسی کرده بودند، در کنداکتور پخش شبکه یک سیما قرار گرفت تا از آنتن پخش شود؛ البته به رغم سپری شدن این زمان و با وجود اینکه این برنامه کاملاً منطبق با ضوابط پخش سازمان صداوسیما روی آنتن می رود، و از سوی دیگر به رغم اینکه در این برنامه هیچ اشاره‌ای به مسائل سیاسی نمی‌شود، تصور بنده این است که پس از پخش برنامه حاشیه‌ها پیرامون آن ادامه خواهد داشت!

 

فاضلی در ادامه گفت: در این دوره از برنامه، مهمانان برنامه نه فقط منتقدان سینما، بلکه اصولاً چهره‌های فعال در عرصه هنر و فرهنگ هستند. در انتخاب این چهره ها تلاش زیادی صورت گرفته تا تنوع افکار و آرا لحاظ شود. افراد دیگری با سلیقه های هنری متفاوتی مهمان «سینما یک» بوده‌اند که برنامه مربوط به آنها ضبظ شده ولی هنوز پخش نشده است. حضور مهندس ضرغامی از همان ابتدای شکل‌گیری «سینما یک» مورد توجه من بود و خیلی خوشحال هستم که ایشان دعوت ما را قبول کردند. نکته‌ای که لازم به توضیح است این است که پس از حدود سه سال دوری آقای ضرغامی از رسانه ملی، ایشان برای اولین بار جلوی دوربین برنامه «سینما یک» حاضر شدند. برنامه‌های دیگری که ایشان در هفته‌های گذشته در آن حضور پیدا کردند بعد از «سینما یک» ضبط، اما زودتر پخش شده است. بنابراین «سینما یک» تحت تأثیر هیچ حاشیه‌ای نبوده است. با این همه با توجه با آنچه در برنامه مطرح می‌شود پیش بینی می‌کنم ما با حاشیه‌های جدیدی مواجه خواهیم شد، که البته مسؤولیت تمام آنها به عهده من است.

 

این دوازدهمین قسمت از سری جدید برنامه «سینما یک» است که با اجرای غلامعباس فاضلی و به سردبیری و تهیه کنندگی او روی آنتن می‌رود.

 

فریدون جبرانی، دکتر احمد ضابطی جهرمی، عزیزالله حاجی مشهدی، سعید قطبی زاده، احمد طالبی نژاد، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، دکتر سیدمحسن فاطمی، خسرو دهقان، سعید مستغاثی، جواد طوسی، و محمدتقی فهیم یازده نفر مهمان برنامه های قبلی «سینما یک» بوده‌اند.

 

بنا به گفته فاضلی، «سینما یک» در برنامه‌های آتی خود شاهد حضور چهره‌های فرهنگی و سینمایی متنوعی خواهد بود.

 

برنامه «سینما یک» این پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود. این برنامه در گروه تأمین برنامه شبکه یک تولید شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------