آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

دو فیلم ایرانی در جشنواره «همپتونز» آمریکا



   اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,فیلم های ایرانی در جشنواره همپتونز

دو فیلم «ناپدید شدن» و «روتوش» در جشنواره بین‌المللی «همپتونز» در کشور آمریکا به روی پرده می‌روند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی بلند «ناپدید شدن» ساخته علی عسگری که چندی پیش اولین نمایش خود را در بخش «افق‌های» هفتادوچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد، در بخش رقابت بین‌المللی فیلم‌های داستانی جشنواره فیلم «همپتونز» با ۴ فیلم دیگر برای کسب جایزه اصلی رقابت خواهد کرد.

 

در خلاصه داستان فیلم «ناپدید شدن» به نویسندگی مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری و تهیه‌کنندگی پوریا حیدری اوره و علی صدرایی آمده است: "در یک شب سرد زمستانی زوجی جوان با مشکل جدی رو به رو شده‌اند و تنها چند ساعت برای حل این مشکل زمان دارند. در حالی که آنها قصد دارند این ماجرا را از خانواده‌های خود پنهان کنند، رابطه‌اشان نیز وارد بحران می‌شود".

 

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری نیز دربیست و پنجمین جشنواره فیلم «همپتونز» آمریکا در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی به رقابت خواهد پرداخت. این فیلم کوتاه پیش از این با کسب جایزه از جشنواره‌های ترایبکا، پالم اسپرینگز و کراکوف شرایط حضور در جوایز اسکار کوتاه را کسب کرده است.

 

بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «همپتونز» از تاریخ  ۵ تا ۹ اکتبر (۱۳ تا ۱۷ مهر) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------