مت دیمون شارلاتان این روزهای هالیوود+عکس



"مت دیمون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها دو فیلم "سابربیکان" و "کاهش" را در آستانه اکران دارد به فیلمی تازه از کمپانی پی کی پریود مدیا پیوست.

به گزارش میزان، "مت دیمون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها دو فیلم "سابربیکان" و "کاهش" را در آستانه اکران دارد به فیلمی تازه از کمپانی پی کی پریود مدیا پیوست.

 

وی در این فیلم نقش یک پزشک قلابی را ایفا می‌کند. این فیلم براساس یکی از معروف ترین رمان‌های قرن حاضر به عنوان دغل باز ساخته شده است.

 

"مت دیمون" و "جولیان مور" دو ستاره هالیوود فیلم "سابربیکان" به ایفای نقش پرداخته اند و این فیلم 3 نوامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,مت دیمون

 

جوئل کوئن، ایتان کوئن و گرانت هزلف فیلمنامه این اثر کمدی، جنایی و معمایی را دو سال پیش به نگارش در آوردند.

 

مت دیمون، وودی هارلسون، اسکار آیزاک، جاش برولین و جولین مور از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلمبرداری "سوبربیکان " پاییز امسال به پایان رسید و پس از پایان مراحلپس از تولید، این فیلم نهایتاً سال آینده اکران خواهد شد.

 

این فیلم ماجرای یک جنایت مرموز است که در حومه شهر سوبربیکان خانواده آرامی را درگیر خود می‌کند.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,مت دیمون

 

داستان فیلم که در دهه پنجاه روایت می‌شود، منعکس‌کننده بدترین و بهترین حالات بشریت در خانواده این شهر است. زمانی که این خانواده آرام وارد ماجرایی مرموز و معمایی می‌شوند اعضای خانواده مبدل به افرادی باج‌خواه ،انتقام‌گیر و خائن می‌گردند.

 

جولیان مور به تازیگ فیلمبرداری فیلم "حیرت زده" را به پایان رسانده است. فیلم سینمایی "حیرت زده" به کارگردانی "تاد هینز" به تازگی فیلم خود را به پایان رسانده و وارد مرحله پس از تولید شده است.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,مت دیمون

 

"برایان سلزنیک" فیلمنامه نویس امریکایی داستان این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام به فیلمنامه تبدیل کرده و برای کارگردانی به هینز سپرده است.

 

میشل ویلیامز، جولیان مور، تام نونان و اوکس فگلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

 

این فیلم روایت همزمان دو داستان است. داستان دختری ناشنوا در سال 1927 که به دنبال یافتن لیلیان میهیو، بازیگر الگوی زندگی‌اش، سفری را آغاز می‌کند و داستان پسر جوانی در پنجاه سال بعد که به دنبال پدرش می‌گردد.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,مت دیمون

 

بعد از فیلم موفق «کارول» که نقطه عطفی در کارنامه هینز محسوب می‌شود، همه منتظرند تا ببیند این کارگردان تازه وارد در اثر بعدی خود چه چیزی در چنته دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------