چمدان سروش صحت و شقایق دهقان چگونه ناپدید شد؟



اخبار , اخبار فرهنگی , بازیگران

اخبار فرهنگی - چمدان سروش صحت و شقایق دهقان چگونه ناپدید شد؟

گم شدن چمدان سروش صحت و شقایق دهقان و محراب قاسم خانی....

چمدانی که حاوی وسایل سروش صحت، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی و چند نفر دیگر است از سه ماه پیش در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گم شده و هنوز پیدا نشده است.

 

سفر رفتن یکی از کارهای دوست داشتنی در زندگی محسوب می شود چون هم باعث تجدید روحیه می شود و هم حال آدم را خوب می کند؛ اما گاهی در سفر اتفاقاتی رخ می دهد که هم عجیب است و هم فراموش نشدنی.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , بازیگران

 

حکایتی را که در ادامه خواهید خواند ، ماجرای دردسرهای هنرمندی است که بعد از گذشت سه ماه چمدانش پیدا نشده وبه بسیاری از وسایل شخصی اش دسترسی ندارد.

 

قصه از کجا شروع شد؟
رضا کریمی بازیگر و مدیر تولید مجموعه هایی چون چهار خونه، ساختمان پزشکان، پژمان و..است. او به همراه سروش صحت،پیمان قاسم خانی، مهراب قاسم خانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان ،پژمان جمشیدی و.. .نوروز امسال به هندوستان سفر کرد. .

 

کریمی در گفتگو قصه اش را این گونه روایت می کند: عید نوروز به همراه دوستانم به هندوستان رفتیم و پس از چند روز اقامت در آن جا در ساعت ۳ صبح به تهران باز گشتیم. تمام مسافران چمدان های خود را تحویل گرفتند و از فرودگاه خارج شدند. اما من ماندم چون چمدانم را تحویل نگرفتم. آقای صحت هم که بار کدهای چمدان های ما دستشان بود مجبور شدند به خاطر من دوباره به فرودگاه بر گردند؛ اما با این همه باز هم خبری از چمدانم نشد.

 

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان هم با این که خیلی خسته بودند اما کنار من ماندند تا جریان را پیگیری کنند؛ اما کسی جوابگوی ما نبود.

 

این بازیگر ادامه می دهد: چند روزی کارمان این شده بود که به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برویم وسراغ چمدان ها را بگیریم ولی انگار آب شده بود و رفته بود توی زمین. مشکل این جا بود که وسایل تعدادی از دوستانم هم در چمدان من بود. چون چمدانم بزرگ بود و تازه هم آن را خریده بودم وخیلی از وسایل مهم و شخصی ام مثل لپ تاپ و دوربین در آن چمدان بود.

 

روزها و ماه ها گذشت وخبری از آن نشد. از فرودگاه هند هم ماجرا را پیگیری کردم؛ اما آن ها گفتند که چمدان را تحویل هواپیمای ایران داده اند. هنوز که هنوز است مشکلم حل نشده و دیگر هیچ مسئولی هم جوابگویم نیست. سفر به هند به کامم تلخ شد و بسیار هم ضرر مالی دیدم. ای کاش کسی صدای ما را بشنود و امانتی مان را به ما باز گرداند.
اخبار فرهنگی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------