آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مسافرت حمید فرخ نژاد به شیراز!+عکس



اخبار فرهنگی -  مسافرت حمید فرخ نژاد به شیراز!+عکس

معلوم بود عوامل و به ویژه تهیه کننده «خوشا شیراز» تمام سعی شان را کرده بودند که برای جشن تولد این کودک سه ساله، هر کاری برای سورپرایز مردم انجام دهند؛ اولین سورپرایز ویژه این تولد، پیام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه محبوب ایران بود که تولد «خوشا شیراز» را تبریک گفت. بعد از آن هم حضور حمید فرخ نژاد در برنامه بود که همه می دانند در هر برنامه ای حاضر به حضور نیست.

معلوم بود عوامل و به ویژه تهیه کننده «خوشا شیراز» تمام سعی شان را کرده بودند که برای جشن تولد این کودک سه ساله، هر کاری برای سورپرایز مردم انجام دهند؛ اولین سورپرایز ویژه این تولد، پیام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه محبوب ایران بود که تولد «خوشا شیراز» را تبریک گفت.

بعد از آن هم حضور حمید فرخ نژاد در برنامه بود که همه می دانند در هر برنامه حاضر به حضور نیست و اصولا جزو دست نیافتنی ترین ها به حساب می آید. حمید فرخ نژاد روبه روی علی مرادی (مجری جوان که این روزها از او به عنوان پدیده ای تازه نفس در تلویزیون ایران یاد می شود) و محمد سلوکی مجری توانمند سازمان نشست و حرف های جالبی زد که در اینجا به بخشی از آنها اشاره کرده ایم: «من در سینما دنبال نقش هایی رفتم و می روم که عُرف نیستند یا هر کسی حاضر به بازی کردنشان نیست. اصولا از شکستن کلیشه ها لذت می برم و شاید به همین دلیل است که تا حدودی در کارم موفق شده ام.»
حمید فرخ نژاد درباره عدم موفقیتش در عرصه کارگردانی نیز گفت: «بله، من در کارگردانی شکست خوردم، ولی به جایش نقشی که در آن فیلم بازی کردم به چشم آمد و جایزه هم برد!»
علی مرادی در قسمت دیگری از برنامه از حمید فرخ نژاد درباره کلاس های بازیگری رایج در سطح کشور و بازیگرانی که در آنها تدریس می کنند پرسید و اینگونه پاسخ شنید: «این دیگر بحث تخصصی است، شاید یک نفر بازیگر خوبی نباشد اما معلم خوبی باشد، برعکس این موضوع هم ممکن است. من که اکثر وقتم صرف حضور در فیلم هایی می شود که باید در آنها بازی کنم و دیگر زمانی برای حضور در آموزشگاه های بازیگری ندارم. البته بعضی وقت ها که برای کاری به شهرستان های دورافتاده یا محروم می رویم، ورک شاپ های جمع و جوری برای علاقه مندان به سینما و بازیگری برگزاری می کنیم.»


حمید فرخ نژاد زمانی که با این سوال محمد سلوکی مبنی بر اینکه داستان آن سه کوهنورد چه بود که حمایت می کردید روبه رو شد اینگونه جواب داد: «آن سه کوهنورد چیزی کمتر از شهیدان جنگ ما نداشتند، چون همه شان در راه افتخار ایران به شهادت رسیدند. آنچه برایم عجیب بود این است که هیچ کدام از دولتمردان کشورمان حتی یک پیام تسلیت هم نگفتند! اصلا هیچ کس تسلیت نگفت! برای همین من هم فراخوان دادم مردم بیایند زیر مجسمه میدان دربند جمع شویم و مثل همه مردم دنیا به یاد قهرمان های ملی کشورمان شمع روشن کنیم و دعا بخوانیم.»

اخبار,اخبار فرهنگی,حمید فرخ نژاد

 علی مرادی در پایان برنامه از حمید فرخ نژاد یک سوال جنجالی پرسید «چرا در تلویزیون بازی نمی کنید؟» بازیگر فیلم روی پرده استرداد نیز گفت: «یک تئاتر خوب تقریبا 7-6 هزار نفر مخاطب دارد، یک فیلم سینمایی جذاب حدود 8-7 هزار نفر ولی یک سریال تلویزیونی را 40 میلیون نفر می بینند! برای همین از تلویزیون می ترسم، چون خیلی خطرناک است! (خنده)»

پرستویی: هر وقت دعوت کنید می آیم
پرویز پرستویی نیز که روی خط تلفن برنامه آمده بوده در سخنانی گفت:«خوشا شیراز تنها برنامه ایست که هر وقت از من برای حضور در آن دعوت کنند، بی درنگ می پذیرم.»


اخبار فرهنگی - شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------