فرزاد حسنی بازیچه یک حقه تبلیغاتی شد؟!



اخبار,اخبار فرهنگی,فرزاد حسنی بازیچه یک حقه تبلیغاتی شد

هفته گذشته در سایت های مختلف خبری از قول مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما منتشر شد مبنی بر اینکه «فرزاد حسنی» با برنامه «اکسیر» به تلویزیون بازمی گردد.

فرزاد حسنی در تلویزیون
بعد از انتشار این خبر پیگیری های ما آغاز شد. در تماس با فرزاد حسنی برای تایید خبر بازگشتش به تلویزیون تنها جمله ای که در پاسخ شنیدیم این بود: «هرگونه خبر و اطلاعاتی درباره برنامه اکسیر را از روابط عمومی شبکه سه بپرسید.»

 شنیده های ما چیزی متفاوت از اخبار منتشر شده می گوید. در واقع هنوز اجرای این برنامه که قرار است تولید و ضبط آن از یک هفته آینده شروع شود به فرزاد حسنی سپرده نشده است و حتی دست اندرکاران برنامه هیچ حرف قطعی در این باره نمی زنند. برنامه اکسیر که یک برنامه پزشکی است و نسخه اصلی اش را می توان در شبکه های آنور آبی با نام دکتر OZ پیدا کرد، قرار است روی آنتن شبکه سه برود.
 
البته تیم تولید مفصلی دارد تا این برنامه خارجی را به بهترین شکل ممکن ایرانیزه کنند و کپی خوبی از برنامه اصلی باشند. اکسیر، از زمستان سال گذشته مراحل پیش تولید را آغاز کرده و گفته می شود از مشاوران برنامه تلویزیونی مشهور Oprah بهره برده است تا در شیوه کار، کارگردانی و چیدمان عوامل برنامه بتواند برنامه ای در حد استاندارد برنامه های خارجی ارائه کند.

گویا ارتباط با مشاوران چنین برنامه پرمخاطب و مشهوری در آن طرف دنیا نیز از طریق یکی از اعضای تیم کارگردانی که در آمریکا در یکی از شاخه های روانشناسی تحصیل و در دیزنی کار کرده است، برقرار شده و گفته می شود هیچ هزینه ای هم [حداقل تاکنون] در قبال این مشاوره پرداخت نشده است.

بر اساس شنیده ها این برنامه یک اتاق فکر علمی متشکل از نمایندگان همه انجمن های بیماری ها مانند انجمن دیابت، انجمن قلب و ... دارد و شورای تحریریه ای که از چندین پزشک ژورنالیست تشکیل شده است.

آنچه سازندگان اکسیر به آن می بالند این است که تاکنون هیچ برنامه تلویزیونی نبوده که یک تیم پزشکی قوی با این همه عضو را برای چندین ماه دور هم جمع کرده باشد. قرار است در هر برنامه از پزشکان حاذق که بیشترشان عضو هیات علمی دانشگاه های معتبر هستند به عنوان کارشناس دعوت شود. هر چند مدیر گروه اجتماعی شبکه سه ذوق زده شده و خبری اعلام کرده ولی حضور فرزاد حسنی به عنوان مجری این برنامه هنوز قطعی نیست و رأی زنی ها ادامه دارد ولی خود حسنی به اینکه دوباره رنگ آنتن را ببیند، به شدت خوشبین است.

 گفته می شود دکتر مسعود صابری کارشناس - مجری اکسیر است که این برنامه اولین تجربه برنامه تلویزیونی اوست. بیشتر به نظر می رسد خبر بازگشت حسنی به تلویزیون با برنامه اکسیر یک حربه تبلیغاتی یا تصمیماتی در حد گمانه زنی و رایزنی بوده که رسانه ای شدنش توانسته بُرد تبلیغاتی خوبی برای این برنامه داشته باشد. چرا؟ چون برنامه ای که هنوز تولیدش آغاز نشده، الان سوژه ماست و چی برای تهیه کننده از این بهتر؟

اخبار فرهنگی -  هفته نامه تماشاگران امروز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------