آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

«فرزاد فرزین» کنسرت یادبود «مرتضی پاشایی» را روی صحنه می‌برد



اخبار فرهنگی - «فرزاد فرزین» کنسرت یادبود «مرتضی پاشایی» را روی صحنه می‌برد

خواننده آلبوم «شخصی» در حالی در روز 29 نوامبر در تورنتوی کانادا روی صحنه می رود که پیش ازاین قرار بود در این کنسرت «مرتضی پاشایی» به اجرای برنامه بپردازد.

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزاد فرزین

مرتضی پاشایی در روزهای آخر حیات اش همواره درباره کنسرت کانادای خود بارها با «مهدی کُرد» سخن می گفت و تاکید داشت این برنامه تحت هیچ شرایطی لغو نشود. همین موضوع باعث شد که بلیت فروشی این برنامه همچنان ادامه داشته باشد و بعد از اتفاق تلخی که برای «مرتضی پاشایی» رخ داد، برای احترام به همه دوستداران موسیقی مقیم کانادا تهیه کننده این برنامه اجازه لغو برنامه را نداد و «فرزاد فرزین» قبول کرد که در همان شب به جای «مرتضی پاشایی» کنسرت یادبود این هنرمند فقید را روی صحنه ببرد.

فرزاد فرزین که هم اکنون در کانادا به سر می برد، در گفتگویی کوتاه دراین باره گفت: «در کنسرت تهران من قرار بود با مرتضی کاری را با هم اجرا کنیم. حتی تمرین هم کرده بودیم ولی متاسفانه حال مرتضی مساعد نبود. بعد هم که آن اتفاق افتاد و قسمت این بود که بجای او روی این سن بروم و کنسرت یادبود اش را برگزار کنم. قسمت این بود که به این شکل با مرتضی همکاری کنم و امیدوارم خداوند به خانواده مرتضی صبر دهد.»

بر اساس این گزارش فرزاد فرزین درتاریخ 29 نوامبر در تورنتوی کانادا روی صحنه می رود و به اجرای برنامه می پردازد.


اخبار فرهنگی - سینما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------