آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فرزاد حسنی در نقشی چالش برانگیز !



اخبار,اخبار فرهنگی,فرزاد حسنی

مصاحبه با فرزاد حسنی, بازیگر سریال "سال‌های ابری"

فرزاد حسنی بازیگر و مجری تلویزیون که پس از «مسیر انحرافی» در سریالی جدید بازی کرده است، در گفتگویی ابتدا از عوامل سریال «سال‌های ابری» تشکر کرد و درباره تصمیم به همکاری با این مجموعه گفت: زمانی که برای حضور در سریال «سال‌های ابری» دعوت شدم، پس از خواندن متن از قصه این مجموعه خوشم آمد؛ ضمن اینکه نویسندگان کار را هم می‌شناختم؛ بنابراین با کمال میل پذیرفتم که در این سریال حضور داشته باشم؛ چراکه کاراکتری که در «سال‌های ابری» به من پیشنهاد شد بعد از سریال طنز «مسیر انحرافی» نقشی متفاوت و خاص بود که شخصا آ‌ن‌را دوست داشتم.

 

حسنی همچنین تاکید کرد: از طرفی دیگر فردی مثل محمدعلی اسلامی، تهیه‌کنندگی «سال‌های ابری» را برعهده داشت که به نظرم ایشان از تهیه‌کنندگان با سابقه و حرفه‌ای تلویزیون هستند و سریال‌های موفقی نظیر «زیر تیغ» را برای تلویزیون تهیه‌ کرده‌اند؛ بنابراین تصمیم گرفتم در سریال «سال‌های ابری» حضور داشته باشم.
وی در ادامه مطلب بالا افزود: عوامل سریال «سال‌های ابری» واقعا طی مدت ساخت این مجموعه زحمت کشیدند و باعث افتخارم بود که با مجموعه‌ای کار کنم که همه عوامل آن حرفه‌ای هستند. مهدی کرم‌پور به عنوان کارگردان سریال، هدایت درستی در کارش داشت و راهنمایی‌اش باعث شد تا بازی متفاوتی در این مجموعه داشته باشم. همچنین از طراح گریم‌، طراح لباس‌، تصویربردار و سایر عوامل این مجموعه که زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر می‌کنم.


بازیگر «سال‌های ابری» در ادامه گفت‌و‌گوی خود اظهار کرد: مهم‌ترین عامل یک کار خوب‌، گروه حرفه‌ای و متن خوب است که به نظرم «سال‌های ابری» این ویژگی‌ها را داشت. اخلاق‌مداری‌ و حرفه‌ای‌گری‌ از بارزترین ویژگی‌های گروهی این مجموعه بود و من به عنوان یک بازیگر بی‌نهایت منتظرم تا با گروهی مشابه «سال‌های ابری» مجددا همکاری داشته باشم؛ چراکه واقعا به شوق آمدم.


حسنی سپس با بیان اینکه همه پرسناژ‌ها در سریال «سال‌های ابری» به خوبی انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: در کنار سایر کاراکترهای دیگری که به خوبی در این مجموعه طراحی شدند، نقش من یکی از کاراکترهای چالش‌برانگیز داستان است که خودم هم این نقش را دوست داشتم؛ چرا که بعد از کاراکتری که در سریال طنز «مسیر انحرافی» تجربه کردم‌، «سال‌های ابری» برایم تجربه متفاوتی بود.


وی سپس به تجربه‌های کاری‌اش با مهدی کرم‌پور - کارگردان سریال «سال‌های ابری» - اشاره کرد و یادآور شد: شخصا آقای کرم‌پور را از دو دهه‌ی گذشته از زمان بازی‌ در تئاتر می‌شناسم و تاکنون چندین تجربه تئاتر و فیلم تلویزیونی با وی داشتم. همچنین در فیلم سینمایی «پل چوبی» هم با وجود اینکه امکان حضور در مقابل دوربین کرم‌پور برایم فراهم نشد، اما از صدایم به جای یکی از کاراکترها استفاده شد تا اینکه در سریال «سال‌های ابری» مجددا افتخار همکاری با وی را داشتم.


فرزاد حسنی در پایان گفت‌وگوی خود درخصوص کارهای جدیدش در حوزه‌ی بازیگری در سینما و تلویزیون اعلام کرد: اخیرا چندین مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی پیشنهاد شده است که فعلا تصمیم نگرفته‌ام و باید کمی فکر کنم.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------