قیمت بلیت سینما در ماه رمضان کاهش یافت



قیمت بلیت سینما در ماه رمضان کاهش یافت

سخنگوی شورای صنفی نمایش از کاهش قیمت بلیت سینماها همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

غلامرضا فرجی  گفت: در جلسه امروز دوشنبه 18 خردادماه شورای صنفی نمایش، مقرر شد تخفیف ویژه‌ای برای بلیت سینماها در ماه رمضان تعریف شود که براساس آن قیمت بلیت در سینماهای مدرن و ممتاز 2000 تومان و در سینماهای درجه یک 1000 تومان کاهش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: قیمت بلیت سینما در شهرستان‌ها را نیز اداره کل سینمایی تعیین می‌کند.

فرجی درباره دیگر مصوبات جلسه امروز توضیح داد: قرارداد فیلم «عصر یخبندان» در گروه استقلال ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم «اسب سفید پادشاه» اکران خود را آغاز می‌کند.

وی همچنین متذکر شد: قرار است فیلم‌هایی که در ماه رمضان اکران می‌شوند، سه هفته از اکرانشان در محاسبه کف فروش لحاظ نشود.

به گفته او در حال حاضر اکران دو فیلم «گینس» کار محسن تنابنده و «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی در ماه رمضان قطعی شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: شهرهایی که مجهز به سیستم مکانیزه فروش بلیت هستند، توسط سینماشهر مکلف‌اند نسبت به فروش مکانیزه بلیت اقدام کنند.

غلامرضا فرجی در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به مجوزی که نیروی انتظامی برای اجرای طرح از افطار تا سحر (که به موجب آن فیلم‌های سینمایی از افطار تا سحر) نیز روی پرده می‌ماند چه برنامه‌ای دارید تا استقبال مخاطبان در ماه رمضان از سینما کاهش پیدا نکند، توضیح داد: براساس این مجوز شورای صنفی سریعا بلیت تخفیف‌دار ارائه کرد تا امسال شاهد استقبال خوب تماشاگران از فیلم‌های سینمایی باشیم.
اخبارفرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------