حضور چند دقیقه‌ای صداپیشه جناب‌خان روی صحنه تئاتر/عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,صداپیشه جناب‌خان

این روزها نمایش «صندلی‌ها» با حضور چند دقیقه‌ای محمد بحرانی صداپیشه عروسک جناب خان به روی صحنه رفته است.

نمایش «صندلی‌ها» به کارگردانی طلیعه طریقی در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفته است.

نمایشی که در آن محمد بحرانی، صداپیشه عروسک‌هایی چون جناب خان، ببعی و آقوی همساده هر چند شب یک بار چند دقیقه در آن بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,صداپیشه جناب‌خان

 

بحرانی این روزها به خاطر حضور در برنامه «خندوانه» فرصت بازی ثابت در این نمایش را ندارد و به همین خاطر در بعضی از اجراها در کنار دیگر بازیگران این گروه به روی صحنه می‌رود.

همچنین شب گذشته مرضیه برومند نیز میهمان این نمایش بود و درباره آن گفت: ««شیوه اجرایی نمایش خیلی خلاقانه و فوق‌العاده بود.خانم طریقی خیلی دقیق،حساب‌شده و هنرمندانه کار کرده بود،ولی فکر می‌کنم کاش این شیوه را برای متن دیگری به کار می‌گرفت.

 


با این حال، نمایش صندلی‌ها یک نمایش خیلی خلاق،آوانگارد و خاص است». همچنین «رامین کهن» کارگردان جوان تئاتر عروسکی که شب پیش مهمان این نمایش بود،درباره اجرای صندلی‌ها گفت:«من در جشنواره هم این نمایش را دیده بودم و همان موقع به نظرم خیلی خوب آمده بود.

 

بازی بازیگران فوق‌العاده بود اما بیش‌ترین عنصری که در نمایش قابل توجه بود،طراحی کارگردان در تناسب با چیدمان صحنه بود. شیوه اجرایی نمایش نکته‌یی است که به نظرم خودِ گروه به آن رسیده‌اند.ضمن این‌که از المانِ صندلی‌ها استفاده خیلی درستی شده،ولی تاکید می‌کنم بیش‌ترین نکته‌یی که توجه‌ام را جلب کرد و دوست داشتم،طراحی و دراماتورژی نمایش بود».

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------