رقص جاده در شب تلخ کاخ نیاوران



اخبار,اخبار فرهنگی,چارتار

اثر جدید گروه موسیقی «چارتار» در حالی رونمایی شد که «کاخ نیاوران» به‌عنوان یک مجموعه‌ی تاریخی با ارزش، شبی پر از هرج‌ومرج و بی‌برنامگی را پشت سر گذاشت.

اجرای کنسرت و رونمایی از آلبوم‌های موسیقی در بناهای تاریخی، مدت زیادی است که در تهران باب شده و با وجود انتقادهای مطرح‌شده از سوی بسیاری از کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، این کار همچنان انجام می‌شود.

«جاده می‌رقصد» اثر جدید گروه «چارتار» شامگاه 16 شهریورماه با حضور تعداد زیادی از هواداران این گروه رونمایی شد. آن‌ها در مجموعه‌ی فرهنگی - تاریخی کاخ نیاوران عکس یادگاری گرفتند و جشن گرفتن امضا برگزار کردند. این در حالی بود که هیچ تدبیری برای مدیریت جمعیت حاضر در این مجموعه اندیشیده نشده بود.

دست‌اندرکاران این آلبوم از داشتن سورپرایزهایی برای برنامه‌ی رونمایی خبر داده بودند که این سورپرایزها به فروش گسترده‌ی این آلبوم در مراسم ختم شد؛ حاضران، آلبوم را همان‌جا می‌خریدند و بعد در صف‌های طولانی می‌ایستادند تا آلبوم‌شان توسط اعضای گروه «چارتار» امضا شود.

اعضای گروه «چارتار» در شب رونمایی از آلبوم «جاده می‌رقصد» سه قطعه‌ی موسیقی را اجرا کردند. هرچند به نظر می‌رسید، فضای در نظر گرفته‌شده برای اجرای موسیقی، چندان مناسب برای این کار مناسب نیست.

«چارتار» یک گروه موسیقی تلفیقی است که آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به‌عنوان خواننده، اعضای آن را تشکیل می‌دهند.

«باران تویی» عنوان اولین آلبوم این گروه است که حدود دو سال پیش منتشر شد. «چارتار» تا کنون کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرده است.

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------