آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

روایت مهرجویی از «غرب واقعی»+ عکس



اخبار,اخبار اجتماعی,غرب واقعی

داریوش مهرجویی نمایش «غرب واقعی» را از 22 شهریور به صحنه می‌برد.

نمایش «غرب واقعی» اثر سم شپرد که توسط داریوش مهرجویی ترجمه شده است، با کارگردانی این کارگردان سینما آماده‌ی اجرا است تا از هفته‌ی آینده در سالن «البرز» پردیس کوروش روی صحنه رود.

در این نمایش که بازبینی آن هم به تازگی انجام شده است، امین حیایی،‌ محمدرضا خلج،‌ جمال مرتضوی و جمیله فردین بازی می‌کنند و کمی بعد از شروع کار امیر علی دانایی نیز به گروه ملحق می‌شود.

«غرب واقعی» که هرشب از ساعت 22 و به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود، داستان دو برادر و تضادهای زندگی و رفتاری آن‌ها را روایت می‌کند. این نمایشنامه توسط داریوش مهرجویی ترجمه شده و او علاوه بر «غرب واقعی»، «کودک مدفون» یکی دیگر از آثار مشهور سم شپرد را هم ترجمه کرده است.

مهرجویی قبل‌تر هم نمایش «درس» یکی از آثار مشهور اوژن یونسکو را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود و نمایش «غرب واقعی» دومین تئاتر او به شمار می‌آید.

در این نمایش امین حیایی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز است و سهیل برخورداری،‌ سید پارسا حسینی و سپیده نازیار اعضای گروه کارگردانی هستند.

وحیده محمدی‌فر نیز دستیاری تهیه و طراحی صحنه و لباس را برعهده دارد.
همچنین فرشاد جوان (مدیر فنی)، تورج اصلانی (تصویربردار)، حنیف سروری (مدیر صحنه)، مهسا محمودزاده (گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، حامد گرشاسبی، محسن زند، ایرج تدین،‌ پرویز سلیمانی و سپیده نازیار(گروه صحنه و لباس)، نیلوفر خوش‌خلق،‌ حامد خوانساری، پیمان کرمانی و محمد خلج‌زاده (عکس و تصویربرداری پشت صحنه) و هادی خوانساری (مدیر روابط عمومی و تولید) از دیگر عوامل نمایش «غرب واقعی» هستند.

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------