آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کمدین برتر «خندوانه» به دوئل دعوت شد



اخبار,اخبار فرهنگی,رضا رفیع

رضا رفیع گفت: حاضرم با برنده‌ی مسابقه استندآپ کمدی «خندوانه» مسابقه بدهم.

مجری و سردبیر برنامه «قندپهلو» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من با استفاده از شعر و ادبیات و بدون هیچ‌گونه اغراق در ادبیات، استفاده ابزاری از حیوانات و تعویض لباس در این مسابقه شرکت خواهم کرد.

رفیع ادامه داد: تغییرات سری دوم «خندوانه»، باعث متنوع‌تر شدن برنامه شد و می‌توان گفت که این برنامه با تمرین با هم خندیدن اهداف خوبی را دنبال می‌کند.

او در ادامه سخنانش با اشاره به مسابقه استندآپ کمدی «خندوانه» گفت: این بخش اضافه شده به برنامه تحت عنوان «خنداننده برتر» که زیاد هم به زبان نمی‌نشیند و به قول برخی ادبا تنافر آوایی دارد، بخش خوبی است که بیشتر به مقوله کمدی مربوط می‌شود تا طنز.

رفیع با بیان اینکه برنامه «خندوانه» با استقبال عمومی مواجه شده است، گفت: باید به این نکته‌ توجه داشت که نباید به هر قیمتی برای خنداندن مردم تلاش کرد؛ چراکه این به هر قیمتی مردم را خنداندن مقداری برنامه را به لبه پرتگاه نزدیک می کند.

مجری برنامه «قندپهلو» با اشاره به مسابقه‌ی بین علیرضا خمسه و جواد رضویان بیان کرد: گاهی نحوه حضور برخی در این مسابقه با مفهوم استندآپ کمدی فاصله دارد. واضح است که اگر کسی بتواند این کار را از طریق کلام اجرا کند، به مفهوم نزدیک‌تر است تا از طریق دکور، تعویض لباس، آواز و استفاده ابزاری از یکسری وسیله‌ها و حیوانات.

او در پایان درباره سری جدید برنامه «قند پهلو» با بیان اینکه به علت تغییر مدیریت در سازمان صدا و سیما و مشکلات مالی سازمان نتوانستیم «قندپهلو» را بعد از نوروز بسازیم، خاطرنشان کرد: به امید خدا بعد از ایام محرم و صفر سری جدید برنامه «قندپهلو» پخش خواهد شد.

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------