پیام تسلیت بازیگران سینما برای درگذشت هما روستا



اخبار,اخبار فرهنگی,هما روستا

پس از اعلام خبردرگذشت هما روستا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شبکه‌های اجتماعی از پیام‌های تسلیت چهره‌های سینمایی پر شده است.

هنرمندان سینمای ایران به مناسبت درگذشت هما روستا از بستر شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام برای اعلام پیام تسلیت خود استفاده کردند.

در این زمینه، باران کوثری بازیگر، نوشت : «هنرمند ماند و هنرمندانه زندگی کرد.»

لاله اسکندری هم درگذشت هما روستا را تسلیت گفت و نوشت : «هما روستا هم ازميان ما رفت، در سالروز تولدش ،ابدي شد. روحش شاد»

آنا نعمتی دیگر بازیگری بود که در اینستاگرام نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد : «همای عزيزم هم دلش براي دلي تنگ بود،روحش شاد، روح استاد عزيزم ، حميد سمندريان هم شاد. هميشه هستين»

پولاد کیمیایی اما درباره قطعیت این خبر مطمئن نبوده و نوشته : « واقعا نميدونم شايعه است يا نه ولي اميدوارم كه باشه شنيده‌ام بانو هما روستا از بين ما رفت، خدا رحمت كنه، تسليت به همه خانواده تئاتر و سينما»

لادن طباطبایی هم نوشت : «هما سعادت حمید بود، بالاخره رفت تا در مرگ هم همچون زندگی در کنارش باشد، استاد جاودانم، همایت آمد ، برخیز و جوان شو، چون شروع آشنایی، او هم همان خواهد بود که تو دیدی روز اول، همان دختر جوان پرشور با چشمانی که چون چشمان تو آسمانی بودند و در پیوند دوباره شما ، شاهدانی از دور خواهند بود، اسطوره هایی که فصل مشترک شما بودند و ماندند»

رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و سریال «شمعدونی» اما آسمانی شدن هما روستا را به او تبریک می‌گوید : « جان دلمان برای صدا و چشمهایت تنگ میشود سلام ما را به استاد برسان. آسمانی شدنت مبارک همای تئاتر ایران»

سحر جعفری‌جوزانی هم خطاب به هما روستا نوشت : «بانو، بانوى هنرمندِ مهربان، هنرتان هميشه زنده باد»

 پیام تسلیت الناز حبیبی هم کوتاه بود : «حيف، تسليت ميگم به جامعه هنرى»
آزاده نامداری مجری تلویزیون نیز در اینستاگرام نوشت : «خداحافظ . نسل بی خاطره ی من،هرروز گذشته ش خالی ترمیشه. تسلیت میگم»

صابر ابر دیگر بازیگر سینمای ایران نیز در پیام تسلیت خود نوشت : « ديشب وقت خواب ، به سقف خيره بودم و با بهمن كوتاه حرف زدم، بهمن رفيق عجيبي بود! آرام و مهربان، با چشمهايي تكليف روشن، از آدمهايي كه خبر از جانشان داري خوشم مي آيد، بهمن از آنها بود، معلوم بود! شايد اين اواخر به خاطر شلوغي و زياد بودن كارهايم كم ديدمشان اما حواسم كنارشان بود.

 

خدا مينا را حفظ كند و به او و خانواده آرامش و صبر بدهد مينا جان. صبح بيدار مي شوم و مي فهمم بانو هم رفته، چه مهماني بزرگي خدا دارد . هما جان هم تولدش را آنجا گرفت. بهمن هم آنجاست.»

محسن تنابنده بازیگر سریال «پایتخت» نیز در اینستاگرام نوشت : «بانو جان بدرود»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------