بازی در دو نقش متفاوت فرصتی لذت‌بخش در سریال «کیمیا» بود



اخبار,اخبار فرهنگی,خاطره حاتمی

بازی در سریال 110 قسمتی «کیمیا» و در نقش دو شخصیت متفاوت فرصتی لذت‌بخش و دوست‌داشتنی را برایم ایجاد کرد.

خاطره حاتمی، بازیگر تلویزیون در خصوص حضورش در سریال 110 قسمتی  «کیمیا» گفت: بهاره و بنفشه دو شخصیتی است که با دو گریم متفاوت و دو نوع بازی و حرف زدن،‌ در حال حاضر در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به اجرا در‌آورده‌ام.

وی در ادامه بیان کرد: بازی در نقش  دو خواهر دو قلو برایم سخت بود؛ اما شخصیتی که این دو نقش با توجه به نوع گریم و خانواده‌ای که در آن زندگی می‌کردند داشتند، تیپ‌های بهاره و بنفشه را برایم لذت‌بخش کرده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در خصوص نوع پوشش و شخصیت «بهاره» اظهار داشت: «بهاره» دختری است که از بطن خانواده شهید و مذهبی سربلند کرده است و این نوع پوشش، مدل لباس در پاریس و حتی گریم و حداقل آرایش، برای شخصیت «بهاره» که دختری کامل است، مولفه‌ای غریب نیست.

حاتمی به اولین همکاری خود با جواد افشار اشاره کرد و گفت: سریال «کیمیا» امتیازی شد که من برای اولین بار در مقابل دوربین آقای افشار بازی کنم و تجربه‌های بسیار از همکاری با ایشان و گروه‌ کارگردانی و بازیگری به دست بیاورم.

وی تاکید کرد: تمام بچه‌های گروه مجموعه تلویزیونی «کیمیا» هم بازیگران و هم گروه کارگردانی، با تمام تلاش خود حق مطلب را به خوبی ادا کرده‌اند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» ادامه داد: از بازی در کنار هنرمندان سینما و تلویزیون بسیار لذت بردم و فرصت عالی را برای من ایجاد کرد تا از حضورشان درس یاد بگیرم.

حاتمی در پایان یادآور شد: همکاری با جواد افشار و گروه حرفه‌ای «کیمیا» فرصتی لذت‌بخش و عالی برای من بود و باید در پایان از راهنمایی‌های سجاد حسینی  دستیار کارگردان و مشاوره جواد افشار سپاسگزار باشم.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «کیمیا» اولین سریال 110 قسمتی ایرانی ساخته‌ جواد افشار، به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هر شب ساعت 21:30 با ایفای نقش مهرواه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پور سرخ، دایانا حکیمی، علی تقوازاده، علی انصاریان و... به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------