عنوان محبوب‌ترین بازیگر آمریکا به كدام هنرپيشه رسید؟



اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره محبوب سینمای آمریکا

یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد تام هنکس محبوب‌ترین ستاره سینمای آمریکا است.

هنکس که با فیلم جدیدیش «پل جاسوسان» نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شده، در نظرسنجی «هریس» به عنوان بهترین بازیگر سینمای آمریکا انتخاب شد.

این نظرسنجی ۲۲۰۰ بزرگسال را مورد سوال قرار داد و از آنها درباره بهترین بازیگران مرد و زن هالیوود سوال کرده است. هنکس پیش از این در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ و ۲۰۱۳ نیز همین عنوان را کسب کرده بود.

در این نظرسنجی جانی دپ دو پله‌ از سال پیش بالاتر آمده و به عنوان نفر دوم انتخاب شده است. این بازیگر با بازی در فیلم «عشای ربانی سیاه» در نقش ویتی بولگر ظاهر شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. با این حال نه هنکس و نه دپ برای اسکار و گلدن گلوب نامزد نشدند.

دنزل واشنگتن که در سال ۲۰۱۵ در هیچ فیلمی دیده نشد سومین ستاره محبوب سینمای آمریکا شد. او سال پیش در راس این فهرست ایستاده بود. بازیگر «روز تعلیم» با دریافت جایزه سسیل بی‌دومیل در مراسم جوایز گلدن گلوب امسال، تقدیر شد.

نفر بعدی در نظرسنجی هریس نماد سینمای وسترن آمریکا یعنی جان وین است که جایزه اسکار را نیز دریافت کرده بود. هریسون فورد ستاره مجوعه ‌فیلم‌های «جنگ ستارگان» که به تازگی یک بار دیگر در نقش هان سولو بازی کرده نیز نفر پنجم این فهرست شد.

در این نظرسنجی اولین بازیگر زنی که توانسته است جایی به خود اختصاص دهد، ساندرا بولاک است که عنوان ششم را از آن خود کرده است. او که صداپیشه انیمیشن پرفروش «مینیون‌ها» بوده و در فیلم «بحران برند ماست» تصویر یک استراتژیست سیاسی را خلق کرده، پیش از جنیفر لارنس جای گرفته که در مجموعه فیلم‌های «عطش مبارزه» جلوی دوربین رفته است. او امسال در فیلم «جوی» نیز بازی کرده و در این فهرست نفر هفتم است

اخبار فرهنگی - سينماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------