پیامد‌های حرکت غیر اخلاقی یک خواننده جوان / پای پلیس به ماجرا کشیده شد



اخبار,اخبار فرهنگی,اآریانا گرانده

انتشار ویدئویی از حرکات زشت آریانا گرانده خواننده جوان آمریکایی در یک مغازه شیرینی‌فروشی، این خواننده را مجبور به عذرخواهی کرد..

پلیس کالیفرنیا چهارشنبه 17 تیر(8 جولای) اعلام کرد که تحقیقات خود درباره ویدئوی منتشر شده از آریانا گرانده خواننده جوان آمریکایی را آغاز خواهد کرد. تصویر گرانده در این ویدئو در حال لیس زدن چندین شیرینی ضبط شده است، در پایان نیز این خواننده هنگام ورود یکی از کارکنان مغازه، ضمن توهین کردن به او، بدون اینکه چیزی بخرد از مغازه خارج می‌شود. پلیس در همکاری با اداره بهداشت شهر ریورساید در کالیفرنیا در مورد عمل خرابکارانه گرانده و همراهان او در فروشگاه تحقیق خواهند کرد.

گرانده که در این ویدئو به صورت کاملا واضح اعلام می‌کند از آمریکا و آمریکایی‌ها متنفر است، پس از انتشار این ویدئو در گفت‌وگویی با آسوشیتدپرس، ضمن عذرخواهی از رفتار خود اعلام کرد که به آمریکایی بودن خود افتخار می‌کند. او در گفتگوی خود با آسوشیتدپرس ضمن برشمردن مضرات چاقی و عادات بد تغذیه در آمریکا، خواهان آموزش کودکان و بزرگسالان در این زمینه شد!.

او با عذرخواهی از تمام کسانی که با دیدن این ویدئو به آنها توهین شده، گفت: «من در انتخاب لغات ضعیف عمل کردم.»
گرانده پس از انتشار این ویدئو کنسرت خود در تاریخ بیستم تیر ماه را لغو کرد. او با اشاره به اینکه لغو این کنسرت ربطی به انتشار ویدئوی شیرینی‌فروشی ندارد، گفت :«به دلیل یک عمل جراحی فوری دهان، مجبورم این کنسرت را لغو کنم.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------