پاپ فرانسیس هم بازیگر می‌شود!



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,پاپ فرانسیس

به گزارش بانی فیلم به نقل از ایندپندنت، پاپ قرار است اولین تجربه بازیگری‌اش را پشت سر بگذارد و در یک فیلم جدید از یک استودیوی بزرگ، نقش خودش را بازی کند.

با استناد به ورایتی، این فیلم که «فراتر از خورشید» نام دارد، یک «فیلم ماجراجویانه خانوادگی بر پایه انجیل» است. ظاهرا پاپ فرانسیس از سازندگان این پروژه خواسته که فیلم‌شان بتواند پیغام مسیح را به کودکان منتقل کند.


تا به حال، بازیگرانی از جمله جان گودمن، رابی کولترین و باب هاسکینز نقش پاپ را روی پرده بازی کردند، اما هرگز یک پاپ تجربه سینمایی نداشته است. البته این حرکت شاید خیلی هم تعجب‌آور نباشد چون داریم درباره فرانسیس صحبت می‌کنیم؛ پاپی مدرن و ترقی‌خواه که اخیرا یک آلبوم پروگرسیو راک هم بیرون داده بود!


آندرا ایرولینو تهیه‌کننده این فیلم گفت: «هیجان و سپاسگزاری ما از پاپ فرانسیس به خاطر شرکت در این فیلم، فراتر از کلمات می‌رود. برای ما این فقط یک فیلم نیست، یک پیغام است و چه کسی برای رساندن این پیغام اجتماعی و معنوی بهتر از پاپ است».


بانو مونیکا باکاردی، رییس کمپانی تهیه AMBI هم اضافه کرد: «کار کردن با پاپ فرانسیس برای گسترش پیغام آگاهی او از طریق فیلم، افتخاری بزرگ برای آندرا و من است. ما فیلمی خواهیم ساخت که تمام کسانی که در تولید آن حضور دارند، به آن افتخار خواهند کرد. نه تنها خانواده‌های سراسر دنیا می‌توانند از این فیلم لذت ببرند و سرگرم شوند، بلکه تحت تاثیر هم قرار خواهند گرفت».


از دیگر پروژه‌های جدید کمپانی AMBI می‌توان به بازسازی «ممنتو»ی کریستوفر نولان اشاره کرد که جیمز فرانکو مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارد. پروژه دیگر این کمپانی هم یک فیلم بیوگرافیکی درباره فروچیو لامبورگینی، موسس کمپانی لامبورگینی است.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------