زنان هالیوودی صاحب برند را بشناسید



چهره های هالیوود نه تنها در دنیای موسیقی یا سینما، بلکه در دنیای بیزنس هم موفق هستند و چون ستاره ای می درخشند. برخی از آنها جدا از زیبایی و جذابیت، آنقدر باهوش هستند که بتوانند از راههای دیگری هم کسب درآمد کنند.

چهره های هالیوود نه تنها در دنیای موسیقی یا سینما، بلکه در دنیای بیزنس هم موفق هستند و چون ستاره ای می درخشند.

 

برخی از آنها جدا از زیبایی و جذابیت، آنقدر باهوش هستند که بتوانند از راههای دیگری هم کسب درآمد کنند. در اینجا نام برخی از زنان هالیوودی را که خود صاحب برند هستند و در این زمینه موفقیت هایی به دست آوردند، برایتان آورده ایم.

1. جسیکا آلبا

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


چه کسی دوست دارد جای جسیکا آلبا باشد؟ او نه تنها از زیبایی بلکه هوش بالایی نیز برخوردار است. او در همکاری با شرکت « Honest» فعالیت خود را با تولید محصولات طبیعی کودک آغاز کرد و پس از آن کرم های ضد آفتاب را نیز به آن افزود اما گویا بازخوردهای منفی در توییتر گرفت.

 

بسیاری از مشتریان عکس های آفتاب سوختگی خود را منتشر کردند و اعتراف کردند که از آن محصول راضی نیستند، به همین دلیل او تصمیم گرفت که شرکت خود را گسترش دهد. جسیکا آلبا به تازگی محصولات مراقبت از پوست و زیبایی خود را برای زنان روانه بازار کرده است.


2. جنیفر آنیستون

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


ما جنیفر آنیتسون را از سالها قبل، با آن مدل موهایش در نقش «راشل» در سریال «دوستان» می شناسیم. به همین دلیل تعجبی ندارد اگر بشنویم که او سخنگوی یک شرکت تولید محصولات مو به نام « Living Proof» است. جنیفر آنیستون اعتراف کرده که از محصولات زیبایی خود استفاده می کند، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد.

3. کیم کارداشیان

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


آرایش کیم کارداشیان میان طرافدارانش شهرت زیادی دارد طوری که مصاحبه های زیادی از او درباره شیوه آرایش و محصولاتی که مصرف می کند، شده است. از آنجا که خاندان کارداشیان ها دوست دارند در همه جا حضور و در هر حرفه ای دست داشته باشند، تعجبی ندارد که او محصولات آرایشی خود را با نام «Kardashian Beauty» روانه بازار کند. محصولاتی که تنوع زیادی دارد، از لوازم آرایش صورت گرفته تا انواع فرم دهنده مو. به علاوه او مجوز توزیع «Biotulin»، یک نوع ژل بوتاکس را در آمریکا گرفته است.

4. کایلی جنر

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


حتما لب های کایلی جنر توجه شما را هم به خود جلب کرده است. از تزریق ژل لب های او که بگذریم، رژ لب هایی که او استفاده می کند، بی نظیر است. اینطور به نظر می رسد که او برند رژ لب مخصوص به خود را دارد و برای تبلیغات آن هم که شده خودش از آنها مصرف می کند. رژ لب های او با نام « Lip Kit by Kylie» در 3 رنگ مختلف موجود می باشند.

5. الیویا پالرمو

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


الیویا پالرمو، مانکن آمریکایی است که اولین بار با حضورش در « The Hills» و سپس « Elle» به شهرت رسید. او بعدها به عنوان میهمان افتخاری در سریال تلویزیونی «پروژه مد» شرکت کرد و به پیشنهاد استارت ویفزمن، طراح آمریکایی، طراحی یک مدل کفش را به عهده گرفت.

او به عنوان ویراستار در مجله « Piperlime.com» نیز فعالیت داشت و مهم تر از همه، در سال 2012 به عنوان خوش لباس ترین زن نیویورک معرفی شد. پس حتما شما هم متقاعد شده اید که او صاحب سبک است و تعجبی هم ندارد که مدیریت یکی از برندهای مشهور به نام « Ciaté» را به عهده بگیرد. نخستین کلسیون او پاییز امسال به بازار خواهد آمد.

6. گوئینت پالترو

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


گوئینت پالترو بازیگر آمریکایی است که با بازی در فیلم‌های «هفت»، «اما» و «درهای کشویی» سیر موفقیت را در صنعت سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم «شکسپیر عاشق» جایزه اسکار و گولدن گلوب را برای خود به ارمغان آورد. اما گویا این جوایز برایش کافی نبود.

 او یک سایت با موضوع سبک زندگی به نام « Goop» راه اندازی کرد. اگر شما هم سری به آن بزنید خواهید دید که او یکی از طرفداران زندگی ارگانیک می باشد. او یک خط تولید محصولات زیبایی را نیز از آن خود کرده است. می توانید مطمئن باشید که محصولات او تقلبی نیست و دارای کیفیت بالایی می باشند.

7. درو بریمور

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


درو بریمور را از زمان کودکی اش تا به حال می شناسیم. او نه تنها در دنیای سینما بلکه در صنعت زیبایی نیز

فعالیت دارد. محصولات او با نام « Flower Beauty» روانه بازار شده اند که شامل لوازم آرایش، عینک های آفتابی و عطر است و قیمت مناسبی نیز دارند.

8. مری کیت و اشلی اولسن

اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,زنان هالیوودی


مری کیت و اشلی اولسن بازیگران آمریکایی هستند که از دوران کودکی در تلویزیون و فیلم‌های سینمایی ظاهر شدند و از آن زمان تا به حال شهرت خود را با شرکت در برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و حمایت‌های تجاری حفظ کردند.

اگرچه آنها در ظاهر مشابه یکدیگر هستند، اما از نظر ژنتیکی دوقلوهای غیر همسان به حساب می‌آیند. پس از فعالیت در دنیای مد و فشن آنها تصمیم گرفتند که محصولات زیبایی خود را تولید کنند. آنها در سال 2013 دو عطر با نام های « Nirvana Black» و «Nirvana White» روانه بازار کردند و به علت موفقیت در این زمینه کرم های دست، لوسیون بدن و شامپوهای خشک را نیز به تولیدات خود افزودند.

اخبار فرهنگی - برترینها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------