عمل زیبایی کیم کارداشیان +تصاوير



کیم کارداشیان رکورد عمل های زیبایی جهان را شکسته است. این شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان و بازیگر آمریکایی برای زیباتر شدن دست به هر عمل زیبایی زده است.

این شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان و بازیگر آمریکایی برای زیباتر شدن دست به هر عمل زیبایی، از لیپوساکشن تا تزریق ژل به لب ها و... زده است.
 
این در صورتی است که یک منبع موثق نیز اعلام کرده که کانیه وست هرگونه عمل جراحی زیبایی را برای کیم کارداشیان ممنوع کرده است. رسانه ها عقیده دارند علت این کار ترس کانیه وست از عوارض این عمل هاست. او مادرش را زیر تیغ جراحان زیبایی از دست داده است و قصد ندارد شخص دیگری از عزیزانش در این راه از دست بروند.
 
اما گویا این حرف ها بر او اثر نکرده و او کار خودش را کرده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


با تصاویری که به تازگی از او منتشر شده، برخی از معروف ترین پزشکان معتقدند که او به بینی خود نیز دست برده و فرم آن را تغییر داده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


این ستاره 35 ساله نه تنها به گونه، بلکه به لب ها و چانه خود نیز ژل تزریق کرده تا بزرگ تر و زیباتر به نظر برسند و حال نوبت بینی اوست.
 
این طور به نظر می رسد که کیم کارداشیان، که حال مادر دو فرزند است، بینی خود را عمل کرده زیرا فرم او باریک تر از قبل شده که با تناسبات دیگر اجزای صورت اش، سازگار نیست.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


از نظر پزشکان این عمل اصلا عاقلانه نبوده است.

اخبار فرهنگی - سينماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------