خاطره رضا کیانیان از خسرو شکیبایی و رامبد جوان



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,رضا کیانیان

در نشست خبری فیلم «کفش‌هایم کو؟» یادی هم از خسرو شکیبایی شد که تصویرش نماد این دوره از جشنواره فجر است.

به گزارش خبرآنلاین، رضا کیانیان در ابتدای سخنان خود در این نشست به سخنی از مدیر جلسه اشاره کرد که از مینا وحید درباره دشواری‌های بازی در کنار بازیگران بزرگ پرسیده بود. او با شوخی گفت که اتفاقا باید از سهل و آسان بودن بازی در مقابل این هنرمندان بپرسی.

این بازیگر در ادامه به یکی از خصوصیات خوب خسرو شکیبایی در این باره اشاره کرد. کیانیان گفت که هرگاه بازیگری کم‌تجربه مقابل شکیبایی قرار می‌گرفت او به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد که آن بازیگر کم‌تجربه احساس کند سال‌هاست با خسرو شکیبایی دوست است.

بازیگر «کفش‌هایم کو؟» در این باره یک خاطره از شکیبایی و رامبد جوان بیان کرد : «در سریال «خانه سبز» رامبد جوان بازیگر بسیار کم‌تجربه‌ای بود که باید کنار خسرو شکیبایی قرار می‌گرفت. شکیبایی ابتدای کار او را به پشت بام برد و وقتی که پائین آمدند رامبد احساس می‌کرد سال‌هاست با خسرو رفیق است.» او این کار را ناشی از تجربه شکیبایی می‌داند.

کیانیان می‌گوید من هم می‌توانم برای بازیگران جوان مثل یک تکیه‌گاه باشم و کاری کنم که او راحت‌تر بازی کند. این بازیگر اعتقاد دارد که هر چقدر بازیگر روبه‌رویش بهتر بازی کند، او هم بهتر دیده می‌شود و در نقطه مقابل اگر او خوب بازی کند بازیگر روبه‌رویش بهتر دیده می‌شود.

از نظر این بازیگر کسانی که فکر می‌کنند با بد بازی کردن بازیگر روبه‌رویشان بیشتر دیده می‌شوند، در اشتباه به سرمی‌برند و هیچ‌گاه در سینما ماندگار نمی‌شوند.

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------