آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چرا بنیامین بهادری در مراسم تودیع پیروز ارجمند شرکت کرد؟



اخبار,اخبار فرهنگی,بنیامین بهادری

حضور یک خواننده پاپ در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی به قدری جالب و عجیب بود که تمام اهالی موسیقی با دیدن عکس های منتشر شده از این مراسم فقط و فقط یک سوال را مطرح می کردند که: «چه اتفاقی افتاد که بنیامین بهادری در مراسم تودیع ارجمند و معارفه فرزاد طالبی حضور داشت؟»..

بنیامین بهادری در حالی موفق به اخذ مجوز نهایی آلبوم جدیدش از مدیر کل سابق دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد که «پیروز ارجمند» آخرین امضا را با مسئولیت شخصی اش پای برگه مجوز آلبوم «بنیامین 94» زد تا روز آخر مدیریتش در دفتر موسیقی، روزی شلوغ و پرخبر برای او و سایر کارمندان این دفتر باشد.

 

خبرنگار ما در حالی راوی اتفاقات روز آخر مدیریت «پیروز ارجمند» در دفتر موسیقی وزارت ارشاد است که او در آخرین روز مدیریتش و در حالی که برای حضور در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی آماده می شد، آخرین امضای رسمی خود را در مقام مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد پای مجوز آلبوم «بنیامین 94» زد و در حالی که شورای موسیقی این آلبوم را به دلایلی عجیب فاقد ارزش هنری برای انتشار می دانستند با مسئولیت شخصی اش مجوز انتشار این آلبوم را صادر کرد.


* جعبه سیاه بنیامین
بنیامین برای روایت روز آخر و اتفاقاتی که افتاده کمی زمان می خواهد و می گوید: « آن روز به هر حال اتفاقاتی افتاد که باعث شد استرس زیادی به ما وارد شود. ولی خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت. دوستان نهایت همکاری را با ما داشتند. آقای مرادخانی و ارجمند واقعا با ما همکاری کردند. فعلا تا همین جا داشته باش تا بعد.»


ولی هنوز یک معمای دیگر درباره روز آخر مطرح است: « پشت پرده حضور «بنیامین» در مراسم معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی در روز آخر چه بود؟» روایت این خواننده درباره حضور غیرمنتظره اش در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی که خیلی ها را شوکه کرد هم جالب بود.

 

بنیامین زیاد تمایلی به حرف زدن در این باره ندارد. با دور تند و با بی حوصلگی درباره آن حضور می گوید: «شرکت «بنیامین موزیک» در آخرین مراحل ثبت خود به سر می برد و ما قرار بود این آلبوم را با مدیریت و تحت امتیاز شرکت خودمان منتشر کنیم ولی از آنجا که کارهای ثبت کمی با وقفه رو به رو شد تصمیم گرفتیم که آلبوم را با سربرگ شرکت «آوای نکیسا» که همراه با «ترانه شرقی» آلبوم اول من را منتشر کرده و برای من هم خوش یمن بود برای گرفتن مجوز بفرستیم. روز آخر با توجه به حساسیت هایی که بود من از آقای «غلام علمشاهی» (مدیر عامل شرکت آوای نکیسا) خواهش کردم من را همراهی کنند که اگر نیازی به حضور ایشان برای صدور مجوز بود، ایشان هم باشند که کار یک روز دیگر به تاخیر نیفتد و برنامه های ما در آمریکا تحت تاثیر قرار نگیرد.

 

پس از امضای آخر، آقای مرادخانی رسیدند و ایشان هم بدون اینکه از قبل برنامه ریزی و صحبتی با ما شده باشد، به یکباره از ما خواستند که برای مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید حضور داشته باشیم و ما هم قبول کردیم و بودیم و در انتهای برنامه چند عکس هم گرفتیم و موضوع تمام شد. ماجرا به همین سادگی و بدون هیچ پشت پرده خاصی بود. آلبوم هم تحت امتیاز شرکت «بنیامین موزیک» منتشر خواهد شد.»


* سکوت یا سیاست؟
آلبوم بنیامین همه مجوزهای لازم انتشار را اخذ کرده و به احتمال زیاد به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد؛ آلبومی که برای انتشار آن و صدور مجوزهایش، سیستم و مکانیسمی را طی کرده که شاید در روزهای آینده بتواند درباره آن روز و آن اتفاقات حرفهایی را بزند که در این گفتگو نتوانست آنها را به زبان بیاورد...

اخبار فرهنگی - موسیقی ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------