سريالي که خط قرمز ندارد



اخبار,خبر های امروز,سعید جلالی

جلالی گفت: سریال «زعفرانی» فضای مفرحی دارد و با اینکه اغلب بازیگران مان حوزه اصلی‌شان طنز نیست، اما در موقعیت‌های طنز قرار گرفته‌اند.

 به گزارش سينماخبر،«سعید جلالی» نویسنده سریال نوروزی «زعفرانی» گفت: در حال حاضر مشغول نگارش قسمت‌های 9 و 10 هستیم و این امید می‌رود تا اواسط اسفند ماه نگارش سریال به پایان رسد.

وی ادامه داد: گروه تولید در حال حاضر در لوکیشن قهوه‌خانه واقع در فرحزاد مشغول ضبط هستند.

این نویسنده درباره محدودیت‌ در نگارش سریال‌های نوروزی نیز بیان داشت: به طور قطع روی هر اثری که برای زمانی مناسبتی باشد، حساسیت‌هایی وجود دارد و ممکن است نویسنده و کارگردان اشاراتی داشته باشند که متن اثر مورد بازنویسی قرار گیرد، اما در کل قصه اجتماعی خانوادگی خط قرمز خاصی ندارد و تا به حال موضوعی برایمان مشکل ساز نشده است.

وی با اشاره به داستان سریال «زعفرانی» نیز گفت: قصه‌ای خانوادگی را مطرح می‌کنیم که بیشتر درباره احترام بین والدین و فرزندان، تولد نوزاد و ... است.

نویسنده سریال «آوای باران» همچنین افزود: علاوه بر این به این دلیل که سریالی نوروزی است فضای مفرحی نیز دارد و با اینکه اغلب بازیگرانمان حوزه اصلی‌شان طنز نیست، اما در موقعیت‌های طنز قرار گرفته‌اند.

جلالی ادامه داد: در «زعفرانی»‌ بازیگران برای خنداندن مخاطب تلاشی نمی‌کنند،ا ماموقعیت‌های طنز باعث خنداندن مخاطب خواهد شد و از سریال‌های طنز همیشگی فاصله دارد.

در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است که: 99 درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یک دشمن...

سریال «زعفرانی» به تهیه کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی حامد محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سعید جلالی برای ایام نوروز شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی، نرگس محمدی، حسام محمودی، شیدا خلیق، حدیث میرامینی و ... از بازیگران سریال «زعفرانی» هستند.

اخبار فرهنگی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------