دیگر برای امرار معاش بازی نمی‌کنم/ می‌خواهم بچه‌ها مرا بشناسند



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که این روزها با مجموعه «محله گل و بلبل» روی آنتن تلویزیون است می گوید دلم می خواهد بچه ها هم من را بشناسند.

به گزارش سينماخبر،بهنوش بختیاری که نسبت به سال‌های پیش در تلویزیون کم کارتر شده است و تنها در یک برنامه کودک حضور دارد در این باره گفت: آخرین کار من در تلویزیون «محله گل و بلبل» شبکه دو است که آنجا هم به دلیل علاقه ای که به بچه ها دارم حضور یافته‌ام و از طرفی دلم می خواست بچه ها هم من را بشناسند و نسل بعدی من را در خاطرات کودکی شان شریک بدانند.

وی افزود: همانطور که اکبر عبدی و آتیلا پسیانی را از «محله برو بیا» می شناختیم و دوستشان داشتیم دلم می خواهد نسل جدید هم با من غریبه نباشد. در یک سال گذشته مصمم شدم و به خودم این جرات را دادم که ۲۵ کار را تا الان رد کنم. نمی دانم تصمیم درستی بود یا غلط اما خیلی پشیمان نیستم چون قالب فیلمنامه ها از متوسط هم پایین تر بودند و همه نقش ها مشابه هم و شبیه آنچه من زیاد تجربه اش کرده‌ام، بودم.

این بازیگر با تاکید بر اینکه رد کردن پیشنهادها به معنی دوری از تلویزیون نیست، بیان کرد: اتفاقا قاب تلویزیون را خیلی دوست دارم چون با مردم احساس نزدیکی می کنم و سعی می کنم هیچ وقت فرصت بازی در تلویزیون را از دست ندهم اما ترجیح می دهم بعد از این متفاوت تر ظاهر شوم.

بختیاری با اشاره به اینکه برای حضور در شبکه نمایش خانگی هم همین نظر را دارد، گفت: پیشنهاد تله فیلم ها و آثار رسانه تصویری هم به من می‌شود ولی همه این ها را رد کردم چون دلم می خواهد فضاهای جدیدتری را تجربه کنم و سعی کردم روی اعتقادم بایستم و خوشحالم که الان دیگر به عنوان راه تامین معاش به بازیگری نگاه نمی کنم.

وی اظهار کرد: یک دوره ای به خاطر بحران مالی مجبور بودم در پروژه هایی که شاید خیلی مطابق میلم نبودند حضور داشته باشم اما الان خوشبختانه می توانم بازیگری را به عنوان عشق نگاه کنم و به خودم حق انتخاب بیشتری بدهم. تا الان این شانس را داشتم که دو نقش غیر کمدی را البته در سینما بازی کنم ولی امیدوارم بیشتر پیشنهاد نقش های متفاوت داشته باشم.

بختیاری که تا کنون یک تجربه روی صحنه تئاتر داشته است درباره حضور دوباره خود نیز گفت: نمایش «پری» به کارگردانی بهاره رهنما قرار است در کانادا روی صحنه برود و من هم به عنوان یکی از بازیگران این اثر در جمع شان حضور دارم.

 

کار دیگری هم از متن های بیژن مفید است که نقش اصلی را به من واگذار کردند و قرار است در ایران روی صحنه برود. متن این نمایشنامه بخش هایی از «شاپرک خانم» است و بیشتر برای مخاطب کودک آماده می شود.

اخبار فرهنگی - سینما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------