دو سریال ابرقهرمانی در هم ادغام می‌شوند



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,سریال ابرقهرمانی

در حالی که پیش از این گفته شده بود بعید است «سوپرگرل» ربطی به دنیای «کماندار» و «فلش» داشته باشد، ظاهرا برنامه ها تغییر کرده است.

به گزارش سينماخبر، بالاخره رسما اعلام شد که «فلش» هم در سریال «سوپرگرل» حضور خواهد داشت. از آنجایی که سریال «سوپرگرل» از محصولات شبکه CBS است و سریال های «فلش» و «کماندار» محصول شبکه CW هستند خیلی ها مطمئن نبودند که آیا می شود ابرقهرمانان این سریال ها در کنار هم دیده شوند یا خیر؟ مشابه آنچه پیش از این ما بین دو سریال «فلش» و «کماندار» رخ داده بود و ابرقهرمانانشان به عنوان بازیگران مهمان در سریال های یکدیگر ظاهر شده بودند.

 

حالا اما با اعلام تهیه کنندگان مشترک این سریال ها، قرار است گرنت گاستین، بازیگر سریال «فلش» در یک قسمت از سریال «سوپرگرل» به عنوان بازیگر مهمان حاضر شود. این اپیزود ویژه که در حال فیلمبرداری است، روز 28 مارچ 2016 از شبکه CBS پخش خواهد شد.

جالب است بدانید در ابتدای ساخت سریال «کماندار» و به پیشنهاد کریستوفر نولان، بری آلن/ فلش در فصل دوم سریال مذکور حاضر شد و پس از آن CW تصمیم گرفت سریال مجزای «فلش» را بسازد.

 

در باکس سریال های پاییزه امسال تلویزیون آمریکا «سوپرگرل» هم به ابرقهرمانان اضافه شد و حالا تصمیم گرفته شده تا دنیای ابرقهرمان های تلویزیونی کمپانی دی سی هم به یکدیگر متصل شود. باید دید آیا پای «سوپرگرل» هم به سریال های «فلش» و «کماندار» باز خواهد شد یا نه.

مثل «بتمن» که ابرقهرمان شهر گاتهام است و «سوپرمن» که ابرقهرمان شهر متروپلیس است، «سوپرگرل» ابرقهرمان شهر نشنال سیتی، «فلش» ابرقهرمان شهر سنچرال سیتی و «کماندار سبز» ابرقهرمان شهر استار سیتی هستند.

اخبار فرهنگی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------