آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جیپسی کینگز با کدام خواننده ایرانی همخوانی خواهد کرد؟



اخبار , اخبار فرهنگی, جیپسی کینگز

او درباره همکاری با «نیکولاس ری» چنین گفته است: «در زمستان سال ۲۰۱۶ میلادی با نیکولاس ری (آوازخوان اصلی گروه جیپسی کینگز) در قونیه کنسرت مشترکی داریم که احتمالا در شهر مادرید اسپانیا هم تکرار شود.

او درباره همکاری با «نیکولاس ری» چنین گفته است: «در زمستان سال ۲۰۱۶ میلادی با نیکولاس ری (آوازخوان اصلی گروه جیپسی کینگز) در قونیه کنسرت مشترکی داریم که احتمالا در شهر مادرید اسپانیا هم تکرار شود. او کار گروه ما را دید و از اجرا با ما استقبال کرد. حقیقتا او به گروه آقای سماع این فرصت را داد که کنارش باشیم.»


وی در ادامه صحبتهایش درباره توضیحات بیشتر برنامه ای که اجرا خواهد شد، چنین توضیح داده: «موضوعیت اجرا کاملا نو است. ما نمی خواهیم برای کسی خاطره سنجی کنیم. بنابراین قرار نیست کارهای قدیمی او دوباره اجرا شوند. ما می خواهیم در مورد مولوی و صلحی که این مرد در جهان به وجود آورد صحبت کنیم.

 

بنابراین «نیکولاس ری» با ماست تا به صلح در منطقه خاور میانه کمک کند. این فرصت به ما دست داده تا از صلح سخن بگوییم نه اینکه به خاطر وجود ری در این اجرا بلیط بفروشیم و بگوییم بیا کارهای معروفش را بخواند. او به ما اعتماد کرده تا از صلح بگوید. تمامی قطعات آن اجرا از ساخته‌های من هستند. او آهنگ‌های مرا می‌خواند. البته یک قطعه ترکی استانبولی، سه قطعه فارسی و بقیه هم اسپانیایی هستند.»
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------