آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

الکس روکو, بازیگر فیلم پدرخوانده از دنیا رفت!



الکس روکو, بازیگر فیلم پدرخوانده از دنیا رفت

الکس روکو بازیگر نقش مو گرین در فیلم «پدرخوانده» درگذشت.

الکس روکو (Alex Rocco) بازیگر سینمای هالیوود، شنبه 27 تیر«18 جولای» در 79 سالگی درگذشت. خبر درگذشت این بازیگر سینما را جنیفر روکو ( jennifer Rocco) دختر او در فیسبوک اعلام کرده است.

روکو در طول دوران کاری خود در فیلم‌های بسیاری از جمله «طراح مراسم ازدواج» ساخته آدام شنکمن (Adam Shankman) و «مرا گناهکار بدان» به کارگردانی سیدنی لومت (Sidney Lumet) به ایفای نقش پرداخته بود. این هنرمند علاوه بر بازیگری در سینما، صداپیشگی در انیمشن‌ها و بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد. او در مجموعه تلویزیونی «واقعیت‌های زندگی» محصول دهه هشتاد میلادی، و برنامه‌هایی مانند «تدی زد معروف» و « Starsky and Hutch» بازی کرده، و در انیمیشن‌های معروفی همانند «سیمپسون‌ها» و «مرد خانواده» صداپیشه بود.

الکس روکو, بازیگر فیلم پدرخوانده از دنیا رفت

الکساندر فدریکو پتریکونه سال 1936 میلادی بدنیا آمد، او همراه با لئونارد نیموی (Leonard Nimoy) به تحصیل در رشته بازیگری پرداخت. روکو کار خود را در تلویزیون با حضور در مجموعه «بت‌من» آغاز کرد. بازیگر «تدی زد معروف» سال 1990 در چهل‌و‌دومین دوره مراسم امی (Emmy Award) ، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی را از آن خود کرد.
اخبارفرهنگی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------