فیلمهای بزرگی که در سال ۲۰۱۲ اکران خواهند شد



 فیلم سینمایی, فیلم جدید, زیرنویس فیلم, فیلم خارجین

 

 

در اینجا نگاهی می اندازیم به فیلمهای بزرگ و پر هزینه ای که در سال ۲۰۱۲ در سینماهای جهان اکران خواهند شد و کاملا" واضح است که با نمایش این فیلمها....

 

سال ۲۰۱۲ با اکران فیلمهای بزرگی همچون"عملیات غیر ممکن : روح پروتکل " آغاز شد اما این فقط آغاز کار باکس آفیس ۲۰۱۲ بود .

 

سال ۲۰۱۲ با اکران فیلمهای بزرگی همچون"عملیات غیر ممکن : روح پروتکل " آغاز شد . این فیلم در هفته دوم اکران فقط از فروش بلیط در گیشه های آمریکا و کانادا حدود ۳۸ میلیون دلار درآمد داشت.

 

اما این فقط آغاز کار باکس آفیس ۲۰۱۲ بود. در اینجا نگاهی می اندازیم به فیلمهای بزرگ و پر هزینه ای که در سال ۲۰۱۲ در سینماهای جهان اکران خواهند شد و کاملا" واضح است که با نمایش این فیلمها، سال ۲۰۱۲ بسیار پربارتر و گیشه های باکس آفیس بسیار شلوغ تر از سال گذشته خواهند بود.

 

پروژه بزرگ "آینه، آینه" که ستاره های بزرگی همچون جولیا رابرت در آن هنرنمایی می کنند، در ماه مارس اکران خواهد شد. در این فیلم که اقتباسی از افسانه کلاسیک و مشهور "سفید برفی" است، این بازیگر برنده اسکار نقش ملکه شرور را بازی می کند ، آرمی هامر نقش پرنس خوش تیپ، لی لی کالینز نقش سفید برفی و ناتان لین نقش پیشخدمت رنج کشیده ملکه را بازی می کند.

 

در ماه آوریل یک افسانه کلاسیک دیگر باز آفرینی می شود و به روی پرده سینما می رود. "دوروتی اوز" یک فیلم انیمیشن سه بعدی است که در آن لی میشل بجای یکی از شخصیتهای اصلی فیلم حرف می زند، دن آکروید بجای مترسک و جیمز بلوشی بجای شیر بزدل صحبت می کند.در این افسانه قدیمی، دورتی (جادوگر خوب و درستکار) و توتو توسط گلیندا فراخوانده می شوند تا به شهر اوز بازگردند و در مقابل دلقک بایستند و مانع او شوند زیرا دلقک قصد دارد با استفاده ازیک قدرت جادویی شیطانی، همه مردم این شهر را به عروسک خیمه شب بازی تبدیل کند.

 

در ماه آوریل فیلم "پنج سال نامزدی" نیز اکران خواهد شد. این فیلم رمانتیک که امیلی بلانت و جیسون سگال در آن هنرنمایی می کنند،سختی ها و شادیهایی که یک مرد جوان و نامزدش در طول دوران نامزدیشان تجربه می کنند را به تصویر می کشد.

 

در ماه می قرار است فیلمهای جدید چند مجموعه اکشن بسیار پرفروش، مشهور و پرهزینه در سینماهای سراسر جهان اکران شود. در این ماه ویل اسمیت با قسمت سوم مجموعه بسیار موفق خود با نام "مرادن سیاه پوش" دوباره به پرده سینماها باز می گردد. "در مردان سیاه پوش ۳" ویل اسمیت با تامی لی جونز متحد می شود تا از وقوع جنگ جهانی توسط بیگانگان جلوگیری کنند.

 

در ماه می، علاوه بر قسمت سوم "مردان سیاه پوش"، فیلم دوم "انتقامجویان" نیز اکران خواهد شد.همه شخصیتهای کمیک فیلم اول "انتقامجویان" در فیلم دوم این پروژه که کاملا" بصورت ۳ بعدی فیلمبرداری می شود نیز حضور دارند. قسمت بعدی فیلم "ثور" با حضور کریس همثورس وفیلم جدید مجموعه "مرد آهنین" با حضور رابرت داونی نیز در این ماه اکران خواهد شد.

 

به اعتقاد کارشناسان صنعت فیلمسازی، فیلم جدید مجموعه بتمن با نام "شوالیه تاریکی بر می‌خیزد" که کریستوفر نولان آن را کارگردانی کرده است، پرفروشترین فیلم تابستان ۲۰۱۲ خواهد بود. در این فیلم بتمن که کریستین بیل نقش او را بازی می کند با دشمنان خود ، بین و کت وومن که به ترتیب تام هاردی و آنا هاتاووی نقش آنها را بازی می کنند، مبارزه خواهد کرد.

 

در ماه آگوست، سیلوستر استالونه با فیلم "دورانداختنی ها ۲" به پرده سینما باز می گردد. علاوه بر استالونه در این فیلم ستارگان برجسته ای همچونبروس ویلیس،آرنولد شوارتزنگر نیز هنرنمایی خواهند کرد و بنا بر گزارشات رسیده اگر فروش این فیلم موفقیت آمیز باشد قسمت سوم آن نیز ساخته خواهد شد.

 

در ماه نوامبر، باز هم فیلم جدید یک مجموعه اکشن بسیار موفق و مشهور اکران خواهد شد. این فیلم که "سقوط از آسمان" نام دارد دنباله مجموعه فیلمهای جیمز باند است و دوباره دانیل کریگ نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد.

 

در آخرین ماه سال ۲۰۱۲، پیتر جکسون، کارگردان بزرگ سه فیلم موفق مجموعه "ارباب حلقه ها" فیلم جدید خود را رونمایی خواهد کرد. این فیلم که در واقع پیش درآمد یک مجموعه سه قسمتی است "هابیت" نام دارد. فیلم هابیت" که بصورت سه بعدی ساخته شده است یک ماجراجویی بسیار جالب در اعماق زمین است و کارشناسان صنعت فیلمسازی فروش بسیار خوبی را برای این فیلم پیش بینی کرده اند.

 

در روزهای آخر سال جاری نیز "گرگ و میش: سپیده دم۲" اکران می شود و فروش گیشه های باکس آفیس به اوج خود می رسد. بنا براین فیلمهای سال ۲۰۱۲ که ترکیبی از انواع فیلمهای فانتزی، تریلر، انیمیشن و غیره هستند، همه سلیقه ها را دربرمی گیرند.... / aftabir.com

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------