حامد بهداد و باران کوثری درخشیدند!



اخبار,اخبار فرهنگی,حامد بهداد

تهیه‌کننده فیلم «هفت ماهگی» یکی از مهمترین ویژگی‌های این فیلم را بازی خوب حامد بهداد دانست.

انرژی باران کوثری و بازی حامد بهداد در فیلم سینمایی "هفت ماهگی"
منصور لشکری قوچانی در گفت‌و‌گویی، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم «هفت ماهگی» کار جدید هاتف علیمردانی توضیح داد: این فیلم آخرین مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد و موسیقی آن توسط مسعود عزیزی ساخته می‌شود.


وی که سال گذشته در ساخت فیلم «کوچه بی نام» با علیمردانی همکار داشت، اضافه کرد: فیلم«هفت ماهگی» هم در راستای « کوچه بی نام» است اما از نظر کار و اجرا چند قدم پخته‌تر و جلوتر از آن به حساب می‌آید.
لشکری قوچانی یکی از ویژگی‌های مهم فیلم «هفت ماهگی» را بازی خوب حامد بهداد دانست و خاطر نشان کرد: هر چند باران کوثری همزمان با بازی در این فیلم دچار حادثه رانندگی شد و هنگام بازی در این فیلم سلامتی کاملش را به دست نیاورده بود، اما او هم با انرژی به ایفای نقش پرداخت.


وی ادامه داد: ما امسال نیز متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر هستیم و امیدواریم فیلم در جشنواره به نمایش دربیاید.
این تهیه‌کننده که سال گذشته فیلم «کوچه بی‌نام» کار هاتف علیمردانی را در جشنواره فیلم فجر داشت، درباره اکران عمومی این فیلم نیز گفت: قرار است فیلم ما از 25 آذرماه اکران عمومی خود را آغاز کند و روز دوشنبه 23 آذر مراسم افتتاحیه‌ای در پردیس سینمایی کوروش خواهیم داشت. فیلم «کوچه بی‌نام» از جمله آثار مطرح شده در جشنواره گذشته بود و باران کوثری به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بازیگری جشنواره فجر را گرفت.


همچنین فرهاد اصلانی و فرشته صدرعرفایی دیگر بازیگران فیلم نیز جوایزی را از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی دریافت کردند. «کوچه بی‌نام» داستان دو خانواده در کوچه شهید بی‌نام است که جایی در جنوب شهر زندگی می‌کنند. آن‌ها دچار معضل بزرگی در درون خود می‌شوند و حاج مهدی (فرهاد اصلانی) که معتمد خانواده و محله است، راه را در تعامل در درون خانواده می‌داند اما این تمام ماجرا نیست...
فرهاد اصلانی، باران کوثری، ستاره پسیانی و فرشته‌ صدرعرفایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------